26 Reacties

één maand geleden

Ik heb sinds mijn derde trimester ook veel last van maagzuur. Maar alleen 's avonds als ik in bed wil liggen en wordt hierdoor ook wakker 's nachts. Ik heb twee keer moeten overgeven omdat het zo heftig was doordat ik ook nog moest boeren laten. Ik heb van de apotheek Gaviscon kauwtabletten meegekregen zonder voorschrift. Normaal zou ik die bij elke maaltijd en voor het slapen gaan moeten nemen. Maar ik neem het enkel vlak voor ik ga slapen. En sindsdien geen last meer gehad.

één maand geleden

Hier ook veel last van maagzuur. Gynaecoloog heeft Pantomed 20mg voorgeschreven, ik neem dit 2x per dag en vaak ook nog Gaviscon ‘s nachts. Dit helpt echt, en het zou geen kwaad kunnen…

één maand geleden

Ik moet wel zeggen dat ik wel merkte dat naargelang wat ik at of dronk gemakkelijker er last van had. Bijvoorbeeld bij pikant of kruidig eten en koolzuurhoudende dranken.

één maand geleden

Ik neem geen medicatie. Op de linker zij liggen wanneer ik er last van heb in bed. Dit weekend heb ik gestofzuigd met veel voorover buigen… Vreselijk voor dat zuurgevoel. 😮‍💨