13 Reacties

7 maanden geleden

Bij mij is het niet zo extreem, maar ik word ook wel wakker rond 3-4 uur omdat ik heel hard moet plassen, ik probeer het meestal in te houden omdat ik anders klaarwakker word door het licht, maar dat lukt niet 😂 dus dan ga ik maar. en dan raak ik ook uren niet meer in slaap. Dan net voor de wekker val in wel in slaap en ben ik een wrak de hele dag 🙃 ben dus wel benieuwd hoe anderen dit aanpakken... Ik probeer nu zo weinig mogelijk nog te drinken 's avonds, maar dat maakt niet zo veel verschil.

7 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Bij mij is het niet zo extreem, maar ik word ook wel wakker rond 3-4 uur om ...
Ik stond sowieso al op voor een nachtelijk plasje 🤭😅 nu is het al 3 a 4 keer geworden..: Maar ‘t is niet per se daarom dat ik wakker word… vet is echt precies of ik voel mijn hele lichaam vanalles doen en kan dan niet meer slapen 🧐🥺

7 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Bij mij is het niet zo extreem, maar ik word ook wel wakker rond 3-4 uur om ...
Ik moet ook 2x per nacht naar de wc. Ik draag een smart watch en gebruik dat als mn mini lichtje (gsm kan ook), zodat ik geen lampen aan moet doen (de weg naar het toilet kan ik toch bijna blindelings vinden 😜). Dat helpt mij enorm om snel terug in slaap te vallen . Als het me niet lukt om direct weer te slapen zet ik een slaap meditatie op. Dan neem ik er vrede mee dat ik daardoor in elk geval goed relax/rust waardoor bij mij de slaap meestal wel komt. En ik probeer de veranderingen te omarmen als een wonder (hoe vervelend sommige veranderingen ook zijn)

7 maanden geleden

Ik lig ook vaak uren en uren wakker. De korte nachten hakken er in 😴. Vandaag 6 weken zwanger en echt doodop. Niet enkel het plassen houdt me wakker maar vaak droom ik levendig en word ik daar van wakker. Daarna moeilijk om weer in slaap te vallen. Geen tips hier dus, maar je bent teminste niet alleen! 🙈

7 maanden geleden

Reactie op marbieke

Ik lig ook vaak uren en uren wakker. De korte nachten hakken er in 😴. Vand ...
Ooh echt helemaal hetzelfde verhaal hier! Dat dromen, vre-se-lijk!!

7 maanden geleden

Reactie op marbieke

Ik lig ook vaak uren en uren wakker. De korte nachten hakken er in 😴. Vand ...
Ah, wij schelen net een dag vermoed ik! Dat dromen heb ik ook 😬 maar herinner me er wel de inhoud niet van.

7 maanden geleden

Reactie op Loes_90

Ik moet ook 2x per nacht naar de wc. Ik draag een smart watch en gebruik da ...
Goeie tip! Dat ding hangt al 2 weken met een dode batterij rond mijn pols 😂 misschien eens nuttig beginnen inzetten 😇

7 maanden geleden

Ik ben 5w+5, slaap relatief goed maar ben zooooo duizelig. Vooral als ik wakker word kan ik precies flauwvallen waar ik lig.. 😵‍💫 betert dan meestal wel doorheen de dag maar constant wel zo’n ijl gevoel in mijn hoofd. Net extra bloedafname gedaan om te kijken of ik geen tekorten heb ergens die bijgestuurd kunnen worden. Voor de rest super vermoeid en vorige week misselijke vlagen maar die zijn nu dus ingewisseld voor duizeligheid. Oh ja en ik verlang bij het opstaan alweer nr ‘s avonds wanneer ik terug mag gaan slapen 🙈

7 maanden geleden

Reactie op Tenhaeghendoorn

Ik ben 5w+5, slaap relatief goed maar ben zooooo duizelig. Vooral als ik wa ...
Ik heb die duizeligheid ook! Bij mij helpt het dan om iets kleins te eten. Vannacht suikerwafel gegeten en dan werd de duizeligheid wel beter. Ik heb over het algemeen een lage bloeddruk en blijkbaar is dat nog erger bijveen zwangerschap… 😒

7 maanden geleden

Opstaan om te gaan plassen deed ik al af en toe wel eens 1x in de nacht. Sinds ik zwanger ben nog niet voor gehad. Ik heb wel heel de tijd moe. Als ik thuis kom vant werk (ochtendshift) slaap ik nog gemakkelijk 3-5 uur.

7 maanden geleden

Reactie op marbieke

Ik heb die duizeligheid ook! Bij mij helpt het dan om iets kleins te eten. ...
Eet je dan die suikerwafel op voorhand (vb voor slapengaan) of op het moment dat je duizelig bent? Ik ook wel van mijn eigen sowieso snel flauw, dus de zwangerschap zal het versterken. Ik werk nu al 2 dagen extra van thuis uit omdat ik mezelf niet vertrouw in het verkeer ‘s ochtends 😬

7 maanden geleden

Reactie op Tenhaeghendoorn

Eet je dan die suikerwafel op voorhand (vb voor slapengaan) of op het momen ...
Ik eet die op het moment dat ik duizelig ben. Ik voelde me meteen stukken beter! Ik wacht ook vaak te lang met ontbijten, de misselijkheid valt wel mee mar vooral de duizeligheid wordt dan veel erger. Eten helpt dan echt goed bij mij ☺️. Hopelijk helpt het jou ook!

7 maanden geleden

Reactie op marbieke

Ik eet die op het moment dat ik duizelig ben. Ik voelde me meteen stukken b ...
Ga het alleszins eens zo proberen 😄 merci voor de tip