15 Reacties
21 dagen geleden
Mss ook een tip met dat je eerst naar het verloskwartier gaat en dan pas naar de kamer is om alles in 2 valiezen te steken. 1tje voor de verloskamer met je bevalkleedje, toiletgerief, 1e kleding baby en sportdrank ect en een 2e voor materniteit met al de rest van pyjamas voor baby en jou ect. Zodat je tijdens de weeën en arbeid niet teveel in je valiezen moet zitten rondzoeken ☺️
21 dagen geleden
Reactie op Justine96
Jij ging ook naar St Lucas zeker? :)
Weljaaa tis te zien hoe je het opspli ...
Ja, inderdaad! Ik weet niet van drie tassen, daarmee.
Ik heb een tas voor het verloskwartier & een valies voor materniteit (baby en mama samen). Kwestie dat als ik zelf moet gaan omdat mijn vriend aan het werk is, ik alles alleen kan verplaatsen.
21 dagen geleden
Reactie op Laurah5
Ja, inderdaad! Ik weet niet van drie tassen, daarmee.
Ik heb een tas voor h ...
Awelja met dat er nog opstaat van dreft en handdoek etc en dan wat glaasjes, gaan wij op die manier wel aan de 3 komen.
Maar ik zag bij iedereen al standaard 2 tassen staan voor gN materniteit, waardoor ik op die manier 3 bedoelde. Maar indd! Gwn verloskwartier & materniteit
21 dagen geleden
Reactie op Justine96
Awelja met dat er nog opstaat van dreft en handdoek etc en dan wat glaasjes ...
Wij hebben gewoon dreft in een klein extra dingetje gedaan (zo van een reisset) en zit in mijn toilettas. Zo hebben we iets mee en de rest kan me vriend later van thuis meebrengen. Ik veronderstel dat dit vnl is voor de flesvoeding (en ik wil graag borstvoeding geven) en voor de glazen indien bezoek komt (wat ik liever niet wil)
21 dagen geleden
Reactie op Laurah5
Wij hebben gewoon dreft in een klein extra dingetje gedaan (zo van een reis ...
Hier is het voorlopig ook de babytas die we gevuld hebben voor verloskwartier & een klein valiesje voor materniteit. Ik hoop dat ik rechtstreeks naar huis mag, dus mn man komt hier zonodig ook achter met de rest
21 dagen geleden
Reactie op Justine96
Hier is het voorlopig ook de babytas die we gevuld hebben voor verloskwarti ...
Wij hebben wel alles al gedaan omdat ik nu al weken opgevolgd wordt omwille van me bloeddruk en dus ook opeens de boodschap kan krijgen dat ik moet blijven.. wil ook niet dat mijn vriend kledij enz moet inpakken. Heb wel een grotere valies doordat het ook nog een sterrenkijker is (mijn arbeid moet zo kort mogelijk duren en als mijn bloeddruk opeens te veel stijgt is het keizersnede) wat kans geeft op een eventuele keizersnede en dus langere ziekenhuisopname.. heb ook kans op opname om beter opgevolgd te worden voor mijn bloeddrukken. Heel veel vraagtekens, dus ook op extra dingen voorbereid & ja, de rest kan makkelijk opgehaald worden.. ook mijn ouders en een tante wonen dichtbij én nog familie die in het ziekenhuis werkt. Indien nodig geraak ik wel snel aan spullen.
Dus jij wilt bevallen en zo snel mogelijk naar huis nadien?
21 dagen geleden
Reactie op Laurah5
Wij hebben wel alles al gedaan omdat ik nu al weken opgevolgd wordt omwille ...
Yes, maar alleen als de situatie het toelaat he! :)
Ik werk ook in het ziekenhuis & we wonen op 5min ervan, dus kga ook geen zotte risico’s nemen ofz.
Na mijn curretage ook asap naar huis gegaan, gwn omdat het zo beter voelde.
Wel alles ingepakt voor 3 dagen. Ik laat het dus gewoon op me afkomen & we zien wel 🫶🏼
21 dagen geleden
Reactie op Justine96
Yes, maar alleen als de situatie het toelaat he! :)
Ik werk ook in het zie ...
Ja, tuurlijk! Als dat voor jullie goed voelt, moet je dat zeker zo doen!
Ik heb voor 4 à 5 dagen ingepakt om zeker te zijn. Er zijn te veel vraagtekens bij mij 😅 hoop wel snel eens duidelijkheid te krijgen. & er is nog extra ruimte in de valies voor moest het nodig zijn en als mijn vriend zou blijven dat dit er ook nog in kan.