4 Reacties

4 dagen geleden

Ik zit met net dezelfde vragen. Ben ook net heel ziek geweest en nog steeds niet volledig genezen na 3 weken. Ik hoop dat ik er volledig vanaf ben als ik moet bevallen…

4 dagen geleden

De oerkracht neemt over op dat moment, zou me er niet te veel zorgen in maken. Goed rusten en voldoende water drinken nu dat je er hopelijk van af bent tegen de bevalling!

4 dagen geleden

Komt goed! Blijkbaar is het ook normaal om je ziekjes te voelen als de bevalling nadert. Symptomen van verkouden heb ik ook al twee weken en heeft blijkbaar te maken met zwanger zijn 🙂

4 dagen geleden

Ik zou me daar geen zorgen in maken, je moederlijke instinct en moederlijke kracht zorgt ervoor dat je kan blijven gaan. Ikzelf was nu niet ziek ofzo, maar mijn vliezen zijn gebroken rond 7u 's morgens en mijn kindje is iets voor 14u geboren. Maar ik had van de avond voordien 19u-19u30 niet meer gegeten, dus eigenlijk bijna 20u zonder eten en ik heb ook kunnen doordoen. Nadien voelde ik me wel heel slap, maar na een driekwartier na de bevalling liep ik al rond. Dus zeker niet van wakker liggen, you can do this!