10 Reacties
6 maanden geleden
Hier het zelfde, ik vindt dit allemaal zo spannend, ook omdat het mijn eerste zwangerschap is. Geduld is niet mijn sterkste vak hihi 😅. Zeker omdat ik tot 16 mei moet wachten totdat ik voor het eerste het hartje ga kunnen horen. Zolang we maar genieten, gaan die 9 maanden zo voorbij zijn en kunnen we ons bolleke in onze armen sluiten.
6 maanden geleden
Reactie op Caroline 1995
Hier het zelfde, ik vindt dit allemaal zo spannend, ook omdat het mijn eers ...
Had je al een echo?
Ik vind het vooral lastig dat de periodes tussen de controles in waarin je dus helemaal niets weet hoe ‘t daar is..
Ik had enkel 2 bloedafnames, 2w geleden en vorige week.. en nu maak ik me alweer zorgen omdat het te lang is eer ik nog weer iets weet. (Maandag 13/5 pas eerste echo)
En ben dan zo bezorgd dat het geen goed nieuws zal zijn.
Ik zou nochtans heel graag gewoon kunnen genieten! Maar maak me enorme zorgen
6 maanden geleden
Reactie op LoreBaby
Had je al een echo?
Ik vind het vooral lastig dat de periodes tussen de con ...
Nee ik heb enkel een bloed afname gehad. Voor de rest helemaal niets. Ik probeer me niet te veel zorgen te maken (is niet zo goed voor de baby)probeer je lichaam te vertrouwen, het weet hoe het moet werken 😉 Ik ga binnenkort wel een doppler aanschaffen denk ik. Dan kan je het hartje van je kindje horen 😉 misschien gaat dit jou ook wat meer rust kunnen bieden als je het zelf kan monitoren.
6 maanden geleden
Reactie op LoreBaby
Heb er ook over getwijfeld. Voor dat geld… een gerust gevoel is meer waard! ...
Ik ben momenteel 6weken + 5 😉
6 maanden geleden
Reactie op LoreBaby
Aaaah ne kerstbaby? ☺️😅
Met het zelf uit te rekenen 26/12 😉 en jij?
6 maanden geleden
Hier hetzelfde! Al meerdere echo’s gehad door omstandigheden, maar nog steeds veel ongeduld/paniek/stress. Kan er echt niet van genieten gewoon 🥹
Weet ookal dat ik verhoogd risico heb op pre-eclampsie dus maak me daar ook al zorgen over. En ook bezorgd voor de NIP-test etc.. mentaal is het echt pittig voor me.