16 Reacties

6 maanden geleden

Ik werk als Zorgkundige in een ziekenhuis.. ben nu 11w, 4d maar ben al een 6w thuis omdat ik zo ziek ben ...

6 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Ik werk als Zorgkundige in een ziekenhuis.. ben nu 11w, 4d maar ben al een ...
Ben je veel misselijk? Ik voel me ook al een paar weken heel slecht en slap, maar niet doodziek om thuis te blijven 😕 voor de rest wel blij hoor 😅

6 maanden geleden

Reactie op KirbyNdts

Ben je veel misselijk? Ik voel me ook al een paar weken heel slecht en slap ...
Het begint nu wel iets beter te gaan... heb ook een ZH opname gehad, voor baxters .. non stop misselijk en overgeven dus ja ben wel goed ziek erdoor.

6 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Het begint nu wel iets beter te gaan... heb ook een ZH opname gehad, voor ...
Heftig! Hopelijk snel beter voor jou!

6 maanden geleden

Verpleegkundige in een ziekenhuis en hier helpt iedereen wel goed. Wij mogen niet binnen bij isolatie, collega’s laten je nooit aleen sleuren, …

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Verpleegkundige in een ziekenhuis en hier helpt iedereen wel goed. Wij moge ...
Bij mij hetzelfde, ik werk ook als verpleegkundige in een ziekenhuis en er zijn inderdaad wel aanpassingen of er wordt met dingen rekening gehouden

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Verpleegkundige in een ziekenhuis en hier helpt iedereen wel goed. Wij moge ...
Ik durf het nog niet zo goed zeggen tegen de collega’s. Nog niet iedereen van de familie weet het, daar wil ik nog wat mee wachten. Maar heb schrik dat het zou rondgaan en de familie het dan teweten komt. Woon in een klein dorpje 😅

6 maanden geleden

Reactie op KirbyNdts

Ik durf het nog niet zo goed zeggen tegen de collega’s. Nog niet iedereen v ...
Ik heb het hier op 7 weken gezegd en het hoofd wist het meteen

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Ik heb het hier op 7 weken gezegd en het hoofd wist het meteen
Het hoofd en de directie weten het ook wel bij mij. Denk dat ik het mss toch maar zal zeggen tegen de collega’s ook

6 maanden geleden

Reactie op KirbyNdts

Het hoofd en de directie weten het ook wel bij mij. Denk dat ik het mss toc ...
Ja tis da! Ik heb heel duidelijk gezegd dat de familie het nog niet wist

6 maanden geleden

Ik werk ook in de zorg alles gaat prima.. tot ik zwaardere patiënten uit bed moet halen dit is zo een zware klus geworden 😕

6 maanden geleden

Reactie op Davina Pitt

Ik werk ook in de zorg alles gaat prima.. tot ik zwaardere patiënten uit be ...
Idd vooral dat, en loop ook zo zwak precies. Heb niet de macht en energie die ik ervoor had. Alles is zo teveel 🫢

6 maanden geleden

Reactie op KirbyNdts

Idd vooral dat, en loop ook zo zwak precies. Heb niet de macht en energie d ...
Klopt.. en het doet zo pijn dat je soms de patiënten dan niet de perfecte zorg kunt geven omda je u zo voelt😕

6 maanden geleden

Ik werk als zelfstandige thuisverpleegkundige dus ik herken het wel, momenteel bijna 12w

6 maanden geleden

Ik ben verpleegkundige op een psychiatrische crisisafdeling en heb het geluk dat ik onmiddelijk mocht/moest stoppen.

6 maanden geleden

Hier ook een verpleegkundige binnen een wzc (waar geen taakverpleging is) dus fysiek ook wel vermoeiend. Gelukkig zoals bij velen helpen de collega’s wel goed bij zwaardere bewoners.