5 Reacties
7 maanden geleden
Vooral veel rauwe groenten, zoals wortelen en tomaten als tussendoortje zijn ideaal. Ik heb ook een leuke app gedownload waarin je snel kunt zien of iets gezond is of niet. Zwangerhap is de naam van de app 😀
7 maanden geleden
Ik hoop dat jou lukt wat mij nu op 8 weken niet meer lukt: gezond en gevarieerd eten. Ik wou dat ik je advies kon geven, maar ik krijg niets binnen van wat ik 1 maand geleden wél kon eten. Nu leef ik op Griekse yoghurt, banaan en (geroosterd) brood. Wees binnenkort niet te streng voor jezelf als het door de hormonen even niet lukt om gevarieerd te eten. Het belangrijkste is dat je eet. ❤️ Succes met de zwangerschap! 🍀🤞🏻
7 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Ik hoop dat jou lukt wat mij nu op 8 weken niet meer lukt: gezond en gevari ...
Ik leefde ook op dezelfde dingen maar op een bepaald moment zegt mijn brein ‘nee ieuw’ als ik het te lang eet en dan moet ik er niks meer van weten voor de komende maanden. Zo moet ik al niks meer van bananen, aquarius en water weten :(
7 maanden geleden
Ja! Exact. Eerst at ik toast met abrikozenconfituur en droge strikjespasta als niks anders lukte. Maar nu vind ik dat echt goor, haha! Ik ben al lang blij dat ik iets vind dat binnen gaat/blijft. De gynaecoloog zei ook om er niet te veel om te stressen, gezonde voeding komt vanzelf wel als de misselijkheid weggaat.