9 Reacties

één maand geleden

10000 % zeker deze

één maand geleden

Ik gebruik die al jaren voor mijn eigen lippen, als ik vriendinnen heb en die hebben pijn aan hun lippen direct weg. Ook een vriendin dat last heeft van haar tepels. Deze is deeeee 💣. Dus ideaal voor tepels en lippen dus haha

één maand geleden

Reactie op November/decemberbaby

Ik gebruik die al jaren voor mijn eigen lippen, als ik vriendinnen heb en d ...
En waar koop je die?

één maand geleden

Reactie op YanaDS

En waar koop je die?
Apotheker, maar gok dat het ook wel online kan. Het is wel duur, maar je hebt er echt niet veel van nodig. Ook als je bv kloven hebt in uw handen in de winter, geloof me haha het is echt het beste ever

één maand geleden

Apotheker, maar gok dat het ook wel online kan. Het is wel duur, maar je he ...
Thanks voor de tip!!! 🫶🏼✨

één maand geleden

Ik las ook wel eens dat Vaseline of Bepanthen baby (voor de billetjes) goed kan helpen! Ook heb ik altijd La Roche Posay cicaplast baume B5 in huis.

één maand geleden

Ik gebruik die al jaren voor mijn eigen lippen, als ik vriendinnen heb en d ...
De afgelopen dagen heb ik heel wat moeten kolven (full-time) en heb al mijn eerste wondjes op mijn tepelhof. Deze lanolinr-crème wordt inderdaad aangeraden, maar mag ook van een andere merk zijn. Ik gebruik die van Medela omdat ik staaltjes kreeg op de materniteit. Echt een life saver want weet anders niet hoe ik zou blijven kolven. 😬

één maand geleden

Volgens mijn vroedvrouw. Na elke voeding best tegels insmeren met wat moedermelk. En daarna met wolvet/lanoline.

één maand geleden

Druppels moedermelk en aan lucht laten drogen, lansinoh of ander merk met wolvet is idd het beste. Kan je ook bij kruidvat kopen tegenwoordig. Gelpads of van die speciale plakkers als ze echt kapot zijn... Geen vaseline of zinkzalf.