10 Reacties

4 maanden geleden

Ik will zelf heel graag een elvie borstpomp. Wel prijzig. Dus wil de opties nog even bespreken met de verantwoordelijke van waar ik de lijst ga leggen

4 maanden geleden

Reactie op meganneke

Ik will zelf heel graag een elvie borstpomp. Wel prijzig. Dus wil de opties ...
Moest je goede alternatieven krijgen mag je het altijd delen 😋☺️

4 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Moest je goede alternatieven krijgen mag je het altijd delen 😋☺️
Doe ik! Onze afspraak zal waarschijnlijk ergens volgende maand doorgaan dus nog wel even geduld 🫣😅

4 maanden geleden

Ik kreeg de tip om zeker een borstconsult te doen… niet iedereen is namelijk even goed met elke pomp…

4 maanden geleden

Ik had een van Medela. Maar mogelijk zijn er ook betere ondertussen. Aanrader is zeker de La Leche League Facebook groep!

4 maanden geleden

Reactie op meganneke

Ik will zelf heel graag een elvie borstpomp. Wel prijzig. Dus wil de opties ...
Op vinted mss is kijken?

3 maanden geleden

Ik heb gezien dat de elvie nog tem einde van de maand -20% staat. Twijfel zelf nog een beetje, want wat als het niet lukt met de BV etc. Maar blijkbaar is dit wel een hele goede?

3 maanden geleden

Ik had eentje op m’n lijst gezet, maar de vroedvrouw raadde me aan deze nog niet aan te kopen omdat je nooit een zekerheid hebt dat je borstvoeding lukt & of je al dan niet een pomp met meer druk nodig hebt. Blijkbaar kan je ze in bepaalde winkels ook testen wanneer het nodig is en ze dan huren / aankopen 💗

3 maanden geleden

Reactie op Faye_

Ik heb gezien dat de elvie nog tem einde van de maand -20% staat. Twijfel z ...
Ik heb dit ook gehoord. Zou 1 van de beste zijn die uit de testen kwam. Hier wacht ik ook nog wat. Eerst zien of het lukt.💪

3 maanden geleden

Ik denk ik uiteindelijk deze zal kopen! Mijn partner deed wat opzoekwerk en kwam onder andere op deze pomp uit... Valt ook heel goed mee qua prijs. https://www.bol.com/nl/p/vulpes-goods-babycare-handsfree-borstkolf-elektrische-draadloze-borstkolf-draagbaar-dubbele-elektrische-handsfree-kolf-incl-60-moedermelkbewaarzakjes-borstvoeding-informatie-reistas-borstschildverkleiners-pro-versie/9300000118511522?referrer=socialshare_pdp_androidapp