Welke borstpomp valt aan te raden?
Ik zou graag een pomp willen kopen (dubbele, voor elke borst een) die automatisch pompt terwijl ik deze in mijn bh kan steken en bezig kan zijn met andere zaken...
Welke merken en welke modellen zijn aan te raden voor vrouwen met grote cup maat?
Thanks ✨
Ik heb gezien dat de elvie nog tem einde van de maand -20% staat. Twijfel zelf nog een beetje, want wat als het niet lukt met de BV etc. Maar blijkbaar is dit wel een hele goede?
Ik had eentje op m’n lijst gezet, maar de vroedvrouw raadde me aan deze nog niet aan te kopen omdat je nooit een zekerheid hebt dat je borstvoeding lukt & of je al dan niet een pomp met meer druk nodig hebt. Blijkbaar kan je ze in bepaalde winkels ook testen wanneer het nodig is en ze dan huren / aankopen 💗
Ik denk ik uiteindelijk deze zal kopen! Mijn partner deed wat opzoekwerk en kwam onder andere op deze pomp uit... Valt ook heel goed mee qua prijs. https://www.bol.com/nl/p/vulpes-goods-babycare-handsfree-borstkolf-elektrische-draadloze-borstkolf-draagbaar-dubbele-elektrische-handsfree-kolf-incl-60-moedermelkbewaarzakjes-borstvoeding-informatie-reistas-borstschildverkleiners-pro-versie/9300000118511522?referrer=socialshare_pdp_androidapp