13 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben een aerosleep gekocht 😊

2 maanden geleden

Wij zijn voor aerosleep matras gegaan

2 maanden geleden

Voor het babybed gaan wij ook voor Aerosleep + matrasbeschermer van hetzelfde. Geeft mezelf ook wat meer gemoedsrust precies omdat je er 's nachts niet continu bij bent. Voor het park beneden een gewoon goedkoper matrasje

2 maanden geleden

Ik heb begrepen dat ook dit van kind tot kind afhangt. Vroeger moesten we allemaal als baby op onze rug liggen. Dat kan op elk matras. Aerosleep matrassen zouden het mogelijk maken voor buik slapende babies om op hun buik te slapen zonder (of verminderd) stikkingsgevaar. Ik heb 2de hands van familie 1 van elk soort matrasje kunnen krijgen. Dus we zullen denk ik starten met de aerosleep. En dan zien we wel.

2 maanden geleden

Hier ook aerosleep maar wel rond gekeken voor actie en gevonden voor 120€ matras plus twee aerosleep overtrekken.

2 maanden geleden

Ik had ook gehoord dat de ikea matrasjes ook heel veilig zijn! Maar ik twijfel zelf ook nog.

2 maanden geleden

Wij hebben de traumeland premium matras met aeroline oxi proof delux matrasbeschermer erbij.

2 maanden geleden

Reactie op Faye_

Ik had ook gehoord dat de ikea matrasjes ook heel veilig zijn! Maar ik twij ...
Wij twijfelen ook over de Ikea himlavalv, iemand ervaring mee?

2 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Wij hebben een aerosleep gekocht 😊
Heb je ook het bijhorende hoeslaken erbij gekocht ? 😊

2 maanden geleden

Reactie op Abigaël

Hier ook aerosleep maar wel rond gekeken voor actie en gevonden voor 120€ m ...
Waar heb je deze actie gevonden ? 😊

2 maanden geleden

Reactie op katrienwe

Heb je ook het bijhorende hoeslaken erbij gekocht ? 😊
Yes!

2 maanden geleden

Wij hebben een gewone (bamboe) matras , maar wel de topper van aerosleep + aerosleephoeslaken.

2 maanden geleden

Wij hebben die van Aerosleep