8 Reacties

4 uur geleden

Heb dit ook wel een hele tijd gehad voor de bevalling en vlak ervoor ook .. ik dacht maar steeds "men lichaam is zich aant voorbereiden"

4 uur geleden

Reactie op Nele2410

Heb dit ook wel een hele tijd gehad voor de bevalling en vlak ervoor ook . ...
🥲🥲 maandag nog 2 weken hier.. Kan zolang echt niet meer op deze manier doorgaan 😬

4 uur geleden

Reactie op Baby VW

🥲🥲 maandag nog 2 weken hier.. Kan zolang echt niet meer op deze manier do ...
Ik ben bevallen op 37 + 1

4 uur geleden

Ik ben dinsdag 37 weken. Net hetzelfde als jij ben ik ziek en alles wat ik mag nemen zijn ook gewoon paracetamol pilletjes en keelsnoepjes 😫 ook super moe en spierpijn dus kan ook gewoon niets doen of ik ben uitgeput… zo gaan de dagen niet vooruit ⏳🥹

3 uur geleden

Reactie op Lauriebr

Ik ben dinsdag 37 weken. Net hetzelfde als jij ben ik ziek en alles wat ik ...
Neen idd! Al een geluk is alles "klaar" hier en hoeft er niets te gebeuren.. maar gewoon vandeweek de gedacht NOG 3 weken.. kwam wel even hard binnen 😬😮‍💨

2 uur geleden

De laatste loodjes kunnen echt pittig zijn. Maar hoe goed dat alles klaar is! Daar moet je al niet meer aan denken 🍀 Nog even volhouden en dan kan je straks je kleintje in jouw armen houden. Dat maakt het het allemaal waard 🥰

2 uur geleden

Ik snap jouw gevoel wel.. ik ben niet ziek maar ik denk dat het inderdaad heel lastig is en vermoeiend! Maar ik denk eens jou kind er is dat het allemaal de moeite waard is! Probeer jezelf wat op te vrolijken met het feit dat het nog maar 2 weken is! Jij kan dit en je bent niet nutteloos, ons lichaam maakt een baby dus het is niet meer dan logisch om veel te rusten! Ik ben zelf ook morgen 38weken en ik slaap wel goed maar ik doe ook niks niemeer, gwn rusten en rusten... kop op! Elke dag voorbij is een dag dichter om je dochter/zoon te ontmoeten! Nog veel courage gewenst en hopelijk een mooie bevalling 🥰

één uur geleden

Hier ook ziek, maar helaas een soort van buikgriepje. Is zo al lastig, maar zwanger toch van een ander niveau 🙃. Veel beterschap!