Dame's
Zoals ik een paar dagen geleden hierop plaatste dat ik aan 33w +5 in bevalling ging en weeënremmers + longrijping prik 4x heb gekregen en toen dinsdag aan 34w +1 terug naar huis mocht zit ik toch even met een vraag😅.
In het ziekenhuis heb ik dan nog verdere pilletjes gekregen (weeënremmers) dat ik tot 36w moet nemen, toen hebben ze me wel gezegt dat ik geen eieren meer mocht eten voor samonella en dat ik ook niet meer in bad mocht (wel douche), ook mag ik geen trappen doen of huishoudelijke taken.
Maar nu is de vraag over Intiem zijn😅, daar hebben ze me niets over gezegt maar ik heb wel dingen gehoort van vriendinnen en family dat zij niet intiem mochten zijn tot dat het effectief zo ver was om de bevalling opgang te brengen,
Nu vraag ik me af mogen ik en mijn partner nog intiem zijn nu ik weeënremmers neem en erna of niet, want ik sta op het moment een beetje waar mijn libido geleidelijk terug komt, zo is het ook gebeurt dat mijn weeën begonnen waren, de avond dat ik en mijn partner nog eens in lange tijd intiem waren zijn mijn weeën begonnen die nacht en werd de pijn als maar erger ik had niet door dat ik weeën had, ik dacht dat het indalingsweeën waren of gwn omdat we wat ruw geweest waren maar op de materniteit en ook de gyne zei dat het kwam door een stof dat in het sperma zit van de man en in combi met een orgasme wekt het weeën op, nu ik en mijn man willen elkaar bespringen maar we zijn beide bang dat het weer gebeurt ookal neem ik nu weeënremmers en we weten niet zo goed als het nu wel ok is of niet, we hebben al gebeld naar de materniteit en ze zeiden zelf dat ze het niet weten daarom dat ik met deze vraag bij jullie kom.
Bedankt alvast dames voor de hulp en steun die ik krijg van jullie❤️.
Heb hetzelfde, was 32w4d en 5x zakje infuus gehad & moet ook weeënremmers nemen. Had gebeld en tot 36w, alle intiem contact best vermijden (zelf en sex etc) omdat je rap harde buiken kan hebben/uitlokken en dat moet je vermijden.