13 Reacties

21 dagen geleden

Bij mij waren ze (toen ik 29w6 was) na 12u gestopt 😊 wnr de weeënremmer afgelopen was wel weer even herbegonnen maar is dan vanzelf weer gaan liggen waardoor ik naar huis kon. Hopelijk voor jou hetzelfde verhaal 🤞🏻 hebben ze iets speciaals gezegd over de lengte van je baarmoederhals?

21 dagen geleden

Reactie op Tenhaeghendoorn

Bij mij waren ze (toen ik 29w6 was) na 12u gestopt 😊 wnr de weeënremmer af ...
Ze zei dat het ingekort was al

20 dagen geleden

Ik heb ook op hetzelfde termijn nog weeënremmers en longrijping gekregen doordat ik ook weeën kreeg door een spoedoperatie. Harde buiken zijn nooit weggegaan maar waren niet meer regelmatig. Ondertussen twee weken verder en onze kleine meid zit nog lekker warm in de buik 🩷

20 dagen geleden

Reactie op Anais0307

Ik heb ook op hetzelfde termijn nog weeënremmers en longrijping gekregen do ...
Oh hier was ik er gelukkig ook snel bij had al 1cm ontsluiting en verkorte bmh, nu de weeën zijn ook niet meer regelmatig maar wel nog pijnlijk dus hoppelijk kan ik dinsdag naar huis want tis de eerste keer zonder mijn man slapen en het is best lastig 🥺 gelukkig is er facetime

20 dagen geleden

Ik was bij 33+2 ook opgenomen met prenatale contracties. 2 spuiten gebad voor longrijping. Moest 48u weëenremmers krijgen (iets langer in werkelijkheid want het waren 5zakjes), bij mij heeft het heel veel gedaan. Zolang je baby veel beweegt en bloeddruk is goed en je voelt je zelf goed dan is de kans groot dat de weëen wel stoppen. Ze maken je gewoon klaar voor worst case scenario, was bij mij ook zo. De belangrijkste dag is wanneer je zonder moet (is beetje stressy, maar komt.goed) je moet achteraf zowiezo platte rust hebben, die stomme sokken moet je aanhouden... en ik heb nog medicatie gekregen tegen ´vroeggeboorte´ progebel noemt het. Als gynaecoloog zegt dat er alles goed uitziet dan moet je jou niet teveel zorgen maken! Pas na zakje 3 voelde ik veel verandering, die weëenremmers hebben ffjes nodig om de contracties volledig te stoppen! Nog heel veel succes en hopelijk mag je baby nog langer inde buik blijven! 😘

20 dagen geleden

Reactie op Robbievp

Ik was bij 33+2 ook opgenomen met prenatale contracties. 2 spuiten gebad vo ...
Nu ben ik 33w en 6d ben gisteren binnen gegaan met weeën die om de 15m kwamen en had bijna 2cm ontsluiting ik moet nu ook 48u weeënremmers krijgen zit al aan zakje 3 en indd het begint nu echt te helpen, ik moet wel 4 prikken van longrijping hebben voor de baby normaal als alles goed is mag ik dinsdag weer naar huis maandag men laatste prik in de ochtend en vanavond men 4e zakje met weeënremmers dus we zullen zien en ga ook nog naar de gyne voor check up gwn voor het zekerste🥺 hoppelijk blijft hij indd nog wat zitten, maandag 34w dat zou wel heel erg vroeg zijn maar ja het zit wel in de family vroeg geboorte men oma is aan 28w bevallen van men nonkel en van men mama en tante aan 30w en men tante haar oudste dochter is geboren in juli en was voor september en men jongeste nichtje in maart en ze was voor eind mei, ik zelf was voor eind april en ben geboren 23 maart en van de schoonfamily men man is ook een maand te vroeg geboren en zen broers en zus ook dusja de kans is groot dat hij voor 37w/38w alsnog kan komen gelukkig ben ik bezig geweest met de babykamer vollop inorde te brengen want we hadden een verhuis en kon dit pas doen aan 32w en 5d alles staat klaar matrasje en dekentjes en slaapzakje is besteld de babyfoon hebben we al en ook getest en de kraamtassen staan al klaar we hebben gwn nog dingen nodig voor mij en van die krabhandschoentjes en 2 jasjes voor de baby dan is alles er 😅 maar dat brengt opzich wel stress mee

20 dagen geleden

Nog niet gehad maar weet wel dat er kans is dat ze effectief stoppen. Mag ik vragen hoe dit voelde voor jou die weeën. Dat spuitje waar brachten ze dat in. En heeft dit geholpen of ben je nog altijd in het ziekenhuis.

20 dagen geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Nog niet gehad maar weet wel dat er kans is dat ze effectief stoppen. Mag i ...
Mijn weeën voelde echt als maanstond krampen maar dan echt heel erg intens en straalde ook wat uit naar men onderrug maar vooral pijnlijke harde buiken had ik eigenlijk

20 dagen geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Nog niet gehad maar weet wel dat er kans is dat ze effectief stoppen. Mag i ...
Ik ben nu momenteel nog tot dinsdag in het ziekenhuis ik moest 4 prikken krijgen voor longrijping voor de baby en dat is in je bil, en 48u weeënremmers, nu ze blijken wel te helpen, maar na de weeënremmerz gestopt zullen zijn is het eigenlijk zien als ze terug door komen zullen ze niet meer kunnen stoppen en als ze weg blijven denken ze dat ik max tot 37w/38 zal uitdragen, omdat ik nu 33w en 6d ben schatten ze dat ik de 40w niet zal halen

19 dagen geleden

Reactie op Bo Jelle

Ik ben nu momenteel nog tot dinsdag in het ziekenhuis ik moest 4 prikken kr ...
Heb je nu nog wat last van je onderbuik en rug. Amai 4 en algoed dat ze beginnen te helpen. Mag ik vragen hoezo ze dat denken. Is dat gewoon omdat je vroeger weeën hebt gekregen. Hopelijk kan je het nog uitreiken tot 37a38 weken.

19 dagen geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Heb je nu nog wat last van je onderbuik en rug. Amai 4 en algoed dat ze be ...
Nee geen last meer, vanavond om 00:00 worden de remmers stop gezet en als alles goed blijft mag ik naar huis eindelijk, ze denken dat omdat vroeg geboorte zowel in mijn family zit en de schoonfamily 😔 maar ze hopen natuurlijk dat ik verder raak dan 38w op zen minst

18 dagen geleden

Reactie op Bo Jelle

Nee geen last meer, vanavond om 00:00 worden de remmers stop gezet en als a ...
Hopelijk kan je naar huis gaan en kan gebeuren maar is niet perce erfelijk. Zo maak je nog geen zorgen

18 dagen geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Hopelijk kan je naar huis gaan en kan gebeuren maar is niet perce erfelijk. ...
Ja vandaag ben ik naar huis mogen gaan