12 Reacties
18 dagen geleden
Ik heb hier al rugweeën gehad (precies of ik super dringen naar het toilet moest, zo’n krampen) dit zouden voorweeën zijn. Bij mij was de langste 8min.
Zolang ze niet snel elkaar opvolgen & blijvend zijn, zijn het voorweeën. Als je niet zeker bent, kan je ook altijd eens bellen 🫶🏼
18 dagen geleden
Reactie op Justine96
Ik heb hier al rugweeën gehad (precies of ik super dringen naar het toilet ...
Bij mij is het ook niet blijvend en het duurt heel lang🥺 ik denk bij echte weeen 1 min duurt. Ik ben 2 keer bevallen maar heb totaal vergeten al die pijn😅 maar ik word ongerust want ben amper 34 weken en het is nog heeeel te vroeg🥺 ik wil dat mijn spruitje nog lekker warm in mijn buik blijft tot 40 weken🥺
18 dagen geleden
Ik zou zowiezo eens bellen naar de materniteit uit voorzorg. Is het niks opde monitor dan is dat een geruststelling en kan je naar huis. Dan weetje zeker of alles goed gaat. Ik heb dit ook gedaan op 33+2 weken en bij mij waren het wel degelijk contracties kort op elkaar. Eens langsgaan kan nooit geen kwaad.
18 dagen geleden
In mijn zwangerschap boeken staat:
Regelmatige pijnlijke harde buiken spreken we van vroegtijdige weeën.
Oefenweeën kunnen vaker terug komen maar volgen niet op elkaar en kan enkele uren duren maar verdwijnt na ontspanning.
Als het om echte weeën gaat dan wordt het sterker en stoppen paar seconden en dan terug maar elke keer sterker.
Maar normaal gezien beginnen oefenweeën op 36 weken.
Het kan ook zijn dat je baby aan het indalen is want dan kan je ook die pijn ervaren.