12 Reacties

18 dagen geleden

Echte weeën bij mij was echt pijn die niet meer te houden was, amper kunnen praten of wandelen. Ik ben bevallen in juli , als het pijn is die nog dragelijk is en terug verdwijnt denk ik eerder oefe weeën

18 dagen geleden

Ik heb sommige woorden fout geschreven door paniek. "Worden wij 34 weken" "Ook vaak" "Lage rugpijn" "Duurt"

18 dagen geleden

Reactie op Hallo678

Echte weeën bij mij was echt pijn die niet meer te houden was, amper kunnen ...
Ik kan niet zitten door die pijn das iets heftiger dan maandstonden🙁

18 dagen geleden

Reactie op Bircan66

Ik kan niet zitten door die pijn das iets heftiger dan maandstonden🙁
Als je je zorgen maakt eens bellen naar materniteit, doe je niks fout mee!

18 dagen geleden

Reactie op Hallo678

Als je je zorgen maakt eens bellen naar materniteit, doe je niks fout mee!
Ja ik ga vanaf nu opletten als dat zo verderhoud ga ik zeker bellen🥺

18 dagen geleden

Ik heb hier al rugweeën gehad (precies of ik super dringen naar het toilet moest, zo’n krampen) dit zouden voorweeën zijn. Bij mij was de langste 8min. Zolang ze niet snel elkaar opvolgen & blijvend zijn, zijn het voorweeën. Als je niet zeker bent, kan je ook altijd eens bellen 🫶🏼

18 dagen geleden

Reactie op Justine96

Ik heb hier al rugweeën gehad (precies of ik super dringen naar het toilet ...
Bij mij is het ook niet blijvend en het duurt heel lang🥺 ik denk bij echte weeen 1 min duurt. Ik ben 2 keer bevallen maar heb totaal vergeten al die pijn😅 maar ik word ongerust want ben amper 34 weken en het is nog heeeel te vroeg🥺 ik wil dat mijn spruitje nog lekker warm in mijn buik blijft tot 40 weken🥺

18 dagen geleden

Reactie op Bircan66

Bij mij is het ook niet blijvend en het duurt heel lang🥺 ik denk bij echte ...
Echte weeën duren idd ongeveer 1-2 min echt heeeeel hevige pijn, verdwijnt dan terug voor paar min en komt dan terug, zo heb ik dat toch ervaren

18 dagen geleden

Reactie op Hallo678

Echte weeën duren idd ongeveer 1-2 min echt heeeeel hevige pijn, verdwijnt ...
Dus ik denk ook dat dit voorweeen zijn🤞🏻🩵 ik ben nu opgelucht😌😍

18 dagen geleden

Ik zou zowiezo eens bellen naar de materniteit uit voorzorg. Is het niks opde monitor dan is dat een geruststelling en kan je naar huis. Dan weetje zeker of alles goed gaat. Ik heb dit ook gedaan op 33+2 weken en bij mij waren het wel degelijk contracties kort op elkaar. Eens langsgaan kan nooit geen kwaad.

18 dagen geleden

Bij echte weeen werd het bij mij echt wel erger en erger bij oefenweeen zat er geen regelmaat in zeg maar xx

18 dagen geleden

In mijn zwangerschap boeken staat: Regelmatige pijnlijke harde buiken spreken we van vroegtijdige weeën. Oefenweeën kunnen vaker terug komen maar volgen niet op elkaar en kan enkele uren duren maar verdwijnt na ontspanning. Als het om echte weeën gaat dan wordt het sterker en stoppen paar seconden en dan terug maar elke keer sterker. Maar normaal gezien beginnen oefenweeën op 36 weken. Het kan ook zijn dat je baby aan het indalen is want dan kan je ook die pijn ervaren.