Alleen maar topje niks aan onderaan😅 want die gaan constant toucheren en ik wil nie heel de dag mijn ondergoed aan en uit doen🫠 bij mijn 2 andere bevalling ook met enkel topje😅
Ik doe niets aan. Snap ook het nut niet in van alleen een bikinitop aan te doen. Ben ook van plan om in bad te bevallen. Dan kan de baby ineens bij mij op de borst.
Ik heb mijn weeën opgevangen in bad en had niets aan. Achteraf zien ze u ook zonder bh alsook skin to skin na de geboorte was ook zonder bh wat allemaal gemakkelijker is.
Hahaha indd! Ik denk dakik gewoon naakt of in m’n niemandalletje van een bh ...
Goe gedacht! Hier wel een probleemke: Ik kom enkel altijd slecht in een te warm bad..ik val plots flauw.😅 Die temperatuur zal natuurlijk niet hoog staan. Maar ik zie dat scenario al voor me...M'n wederhelft heeft me al aangeraden het best niet te doen. 😂pfff...🫠
Ik neem een bikini topje mee.. bij mijn zoontje zat ik er naakt in maar ik had me beter gevoeld als ik iets aan had gehad.. ma das voor iedereen persoonlijk natuurlijk
Ik gewoon naakt. Ze zien daarna toch alles wat er te zien valt 😅 en geen zin in een koude natte bikini als ik tussendoor uit bad ga of onder douche uit ga.
Ik ga ook weeën opvangen in bad maar was totaal niet aan het denken wat ik aan moest doen of naakt.
Algoed dat je zegt of ik was totaal vergeten.
Maar wss bikini dan ga die meepakken maar uiteindelijk hangt het van het moment af en mss toch naakt.