16 Reacties

6 maanden geleden

Ik kreeg vandaag een boekje mee van de gynaecoloog en in las hierin dat als je wazig zicht hebt, je contact moet opnemen met arts of gynaecoloog… maar geen idee why

6 maanden geleden

Hier ook last van oogmigraine. Eerst wazig zicht met vlekken waarbij stukken van mijn zicht zelfs gewoon wegvallen. Ik word er echt heel misselijk van. Het enige dat helpt is gewoon mijn ogen sluiten en wachten tot het overgaat. Nadien volgt hevige hoofdpijn.

6 maanden geleden

Reactie op MommyOf3Children

Hier ook last van oogmigraine. Eerst wazig zicht met vlekken waarbij stukke ...
Maar ik had dat ook wanneer ik niet zwanger ben

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Ik kreeg vandaag een boekje mee van de gynaecoloog en in las hierin dat als ...
Ik dacht omwille van mogelijks zwangerschapsvergiftiging

6 maanden geleden

Reactie op MommyOf3Children

Maar ik had dat ook wanneer ik niet zwanger ben
Ik ook net hetzelfde

6 maanden geleden

Mijn dokter zei me om goed te rusten en paracetamol te nemen als het niet weg trekt. Het trekt wel weg na ongeveer een halfuurtje. Ik heb anders ook wel af en toe last van migraine.

17 dagen geleden

Hoi, hoe is dit hier afgelopen? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem en ik zoek wat erkenning of antwoorden.

17 dagen geleden

Is dat geen teken van zwangerschapsvergiftiging? Ik denk dat je hiervoor toch best eens belt

17 dagen geleden

Ik moet elke keer een potje urine mee naar de gynea nemen.. 2 weken terug zaten er eiwitten in mijn urine en veel te hoge bloeddruk.. ook toen al 2weken last van hoofdpijn. Ik moest voor controle extra aan de monitor en extra langskomen bij mijn gyneacoloog om dit op te volgen.. dit om inderdaad zwangerschapsvergiftiging uit te stellen.. Ik zou toch best even contact opnemen met je ziekenhuis. Als je zwangerschapsvergiftiging zou hebben moet je zo snel mogelijk met antibiotica geholpen worden! Bij mij was gelukkig gisteren alles weer inorde qua eiwitten en bloeddruk :) Maar moet wel om de 2 weken nu op controle.

13 dagen geleden

Reactie op Baby VW

Ik moet elke keer een potje urine mee naar de gynea nemen.. 2 weken terug ...
Had jij voortdurend last van hoofdpijn of af en toe? En ging dit vooraf aan war zwarte vlekken zien? En hoe was je bloeddruk? Te hoog of toch oke?

13 dagen geleden

Bij mij was het in mijn eerste trimester van m’n zwangerschap en kwam door een te lage bloedsuikerspiegel, ik moest dus meer eten en iets met suikers dan eten of drinken en dan was dit weg. Nu geen last meer van. Hopelijk is het bij jullie ook snel beter! 🍀

13 dagen geleden

Reactie op Dino’tje

Bij mij was het in mijn eerste trimester van m’n zwangerschap en kwam door ...
Ik ben momenteel bijna 24w en is al de 3de x op een week tijd dat ik plots wat waziger/zwarte vlekjes zie voor 30min-1u en van zodra dit gedaan is ook echt hoofdpijn. Mijn glycmie wel nog niet gecontroleerd maar misschien moet ik dit dan ook eens doen, mijn bloeddruk is telkens wel oke of aan de lagere kant...

12 dagen geleden

Reactie op 1995vantje

Ik ben momenteel bijna 24w en is al de 3de x op een week tijd dat ik plots ...
Ja ik was naar mijn huisarts gegaan en die zei dat. Ik heb nu steeds druivensuiker bij. Misschien moet je als je dat nog eens hebt iets met veel suiker eten/drinken zoals een druivensuiker?

12 dagen geleden

Reactie op 1995vantje

Had jij voortdurend last van hoofdpijn of af en toe? En ging dit vooraf aan ...
Ik had idd vaak last van hoofdpijn.. als ik dan rechtstond dan ging ik percies van mezelf draaien. Na even rust ging dit beter.. ook zwarte plekken voor de ogen.. Mijn bloeddruk schommelde enorm van heel hoog naar heel laag. Nu alles terug "ok". Ik probeer wel zo weinig mogelijk tot zelfs niets met zouten te eten :)

12 dagen geleden

Reactie op Dino’tje

Ja ik was naar mijn huisarts gegaan en die zei dat. Ik heb nu steeds druive ...
Wel ik heb het telkens al gehad voor of na het avondeten dus vandaar dat ik niet echt vermoed dat het mijn suiker is... als ik nog niet direct kan eten eet ik iets kleins al ervoor dus heb altijd wel al iets binnen...

12 dagen geleden

Reactie op Baby VW

Ik had idd vaak last van hoofdpijn.. als ik dan rechtstond dan ging ik perc ...
Gelukkig gaat alles nu terug oke met jou! Beperken van zout is idd goed voor je BD 😊 ik hoop morgen wat antwoorden te krijgen 😊