23 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op JesminaM
4+4: 1290 (1 embryo)
Denk dat de reactie hieronder van Yana wel boekdelen s ...
Ja en het grappige is... Tijdens onze eerste echo zagen we maar 1 vruchtzakje, dus tweeling was toen uitgesloten volgens de gynaecoloog (ookal vond ze het raar is zulke extreme hoge waarden had). Pas tijdens onze 2e echo kwam het tweede vruchtzakje als verassing tevoorschijn 🤣 ze lagen allebei best wel diep in m'n baarmoeder, en de andere waarschijnlijk iets dieper waardoor die eerst niet gespot werd... Intussen laten alle kwalen overduidelijk merken dat ik twee patatjes in m'n buikje heb... Door de hogere waarden heb ik veel feller last van alles, maar "I will survive" 🤣
7 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Ja en het grappige is... Tijdens onze eerste echo zagen we maar 1 vruchtzak ...
Ik wou juist vragen hoe de symptomen bij jou vorderen. Heel veel succes 🤞🏻 daarom zijn vrouwen het sterke geslacht 💪🏻
7 maanden geleden
Reactie op Caroline 1995
Ik wou juist vragen hoe de symptomen bij jou vorderen. Heel veel succes 🤞� ...
Ja ik voel dat ik naar m'n piek aan het gaan ben en dat het soms door de navalit breekt zachtjes, maar gelukkig weegt de vermoeidheid het zwaarst door, de misselijkheid is nog dragelijk door de navalit. Maar ik heb heeeel weinig eetlust, maar als ik zin in iets heb, dan verzet m'n partner hemel en aarde om het te gaan halen ook 🥰🙈
7 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Ja ik voel dat ik naar m'n piek aan het gaan ben en dat het soms door de na ...
Wat een schat 🥰 zeker optijd rusten als je moe bent, je bent namelijk 2 wondertjes aan het creëren. Mijn partner lacht mij uit, het enige wat ik doe is slapen en eten zegt hij 😅
7 maanden geleden
Reactie op Caroline 1995
Wat een schat 🥰 zeker optijd rusten als je moe bent, je bent namelijk 2 wo ...
Oh ‘blij’ om dit te horen. Ik ben zo levenloos precies. Kan amper lachen, voel me zo extreem vermoeid en kom niet verder dan de zetel.
7 maanden geleden
Reactie op Tenhaeghendoorn
Oh ‘blij’ om dit te horen. Ik ben zo levenloos precies. Kan amper lachen, v ...
Oei dat is niet fijn 😞 heel veel moed en sterkte. Ik zal wat energie naar je sturen 😘 ik kan niet stoppen met lachen, straks verklap ik nog aan mensen dat ik zwanger ben 😅