17 Reacties

2 maanden geleden

Ik ga me chat gebruiken haha, iedereen overal raad me dat aan... Dus weet momenteel nog niet beter. Iets hypoallergeen alleszins

2 maanden geleden

Le chat*

2 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ik ga me chat gebruiken haha, iedereen overal raad me dat aan... Dus weet m ...
Ja daar heb ik wel al een staaltje van!

2 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Ja daar heb ik wel al een staaltje van!
Ja ik heb er ook nog super veel liggen van op de babybeurs elk jaar mee te krijgen 🙈

2 maanden geleden

Ik volg! ☺️ En mag je wasverzachter gebruiken? Of zitten daar schadelijke stoffen in?

2 maanden geleden

Beter geen wasverzachter blijkbaar. Wij gaan Ecover Zero gebruiken omdat hier ook geen parfum in zit. We gebruiken dit ook al een tijdje voor onze eigen was dus dat maakt het wel makkelijk.

2 maanden geleden

Ik gebruik altijd Ecover en blijf dat gewoon door gebruiken. Persoonlijk gebruik ik nooit wasverzachter (moeder was allergisch dus nooit van mn leven gebruikt). Als alternatief doe ik een scheutje azijn in het vakje voor de wasverzachter. Werkt ook een beetje als wasverzachter en houdt de machine (buizen) mooi kalk-vrij.

2 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Le chat*
Ik ga hetzelfde gebruiken waarschijnlijk, idd op aanraden van omgeving

2 maanden geleden

Wij hebben le chat bébé gekocht om aanraden. ☺️

2 maanden geleden

Op hoeveel weken beginnen jullie ongeveer met wassen?

2 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Op 9 september brengen ze de kamer, ik denk eens deze in elkaar staat dat ik beetje per beetje de kleerkast ga vullen dus 1st de wasjes doen.. Neem dat het rond 29w zal zijn dat ik aan de 1ste begin..

2 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Ik ben al begonnen ☺️ al de kleding is al gewassen. Slaapzakken & badhanddoeken & ed doe ik volgende week. Nu is het nog warl weer om alles buiten te laten drogen. 😅 (26w nu)

2 maanden geleden

Gewone hypoallergene wasverzachter van boni - colruyt merk. Niets mis mee.

2 maanden geleden

Reactie op julie1998

Ik ben al begonnen ☺️ al de kleding is al gewassen. Slaapzakken & badha ...
Ik ben nu 24+3 weken en twijfel om volgende week (ben dan enkele dagen thuis) al te beginnen met wassen. Ze komen dan ook de kledingkast leveren.

2 maanden geleden

Reactie op julie1998

Ik ook om deze reden! Kan ik alles buiten nog laten drogen en we hebben zonnepanelen dus nu is er lekker veel stroom :p

2 maanden geleden

Reactie op julie1998

Ik dacht in september te beginnen maar ik had er inderdaad niet aan gedacht dat het nu nog buiten kan drogen. Misschien toch al langzaamaan beginnen 😊