Hallo iedereen!
Momenteel 29 weken en 2 dagen zwanger. En aangezien de kledingkast van ons kleintje zich goed begint te vullen. Wil ik stilaan starten met de eerste wasjes.
Welk wasmiddel gebruiken jullie hiervoor?
Ik had begrepen dat je geen wasverzachter gebruikt en je best op 60 graden wast. Klopt dit?
First time mom, dus voor alle tips ben ik dankbaar. 🫶
Ik gebruik ook le chat bébé & was op 40 graden aangezien de kleertjes zelf die temperatuur aangaven ook. Zou niet graag hebben dat ze krimpen 😅
Heb nadien wel ook alles gestreken voor ik het opborg in de kast.
Hier le chat bébé gebruikt en de wasvoorschriften van de kledingstukjes genomen!
Meeste 40 graden maar knuffeltjes enz op 30 graden volgens mijn etiketjes!
Ook le chat gekocht en voorlopig voor de eerste wasjes geen wasverzachter gebruikt. (Eerst afwachten hoe ons kindje daartegen kan… heb er wel in huis speciaal voor baby’s) ik heb gewoon alles gesorteerd adhv de labels van wat er in de kleertjes stond en zo gewassen dan
Ik heb ze met ons normaal wasproduct gewassen & opgehangen. Onder het m ...
Ja awel was da ook eerst van plan ma dan heb je een vriend die als baby allergisch was voor vanalles en nog wa 🙃 dus ik weet nie welke kant het kan opdraaien met die kleinen hahahaha 😂
Nee das idd waar ma ik ben gewoon ook lui 😂 neeja ik haat wasjes en strijk ...
Same! En ik denk ook, eenmaal het kindje er is kan ik af en toen eens iets vd kleertjes meewassen met de onze en testen hoe hij erop reageert. Maar voor nu ook alles met speciaal product gewassen.