16 Reacties

één maand geleden

Le chat bébé

één maand geleden

Hier ook Le chat, zonder wasverzachter. Idd ook gelezen best op 60 graden maar dat durfde ik toch niet te doen, ben max tot 40 gegaan

één maand geleden

Ik gebruik ook le chat bébé & was op 40 graden aangezien de kleertjes zelf die temperatuur aangaven ook. Zou niet graag hebben dat ze krimpen 😅 Heb nadien wel ook alles gestreken voor ik het opborg in de kast.

één maand geleden

Hier le chat bébé gebruikt en de wasvoorschriften van de kledingstukjes genomen! Meeste 40 graden maar knuffeltjes enz op 30 graden volgens mijn etiketjes!

één maand geleden

Ook le chat gekocht en voorlopig voor de eerste wasjes geen wasverzachter gebruikt. (Eerst afwachten hoe ons kindje daartegen kan… heb er wel in huis speciaal voor baby’s) ik heb gewoon alles gesorteerd adhv de labels van wat er in de kleertjes stond en zo gewassen dan

één maand geleden

Reactie op elighes

Ook le chat gekocht en voorlopig voor de eerste wasjes geen wasverzachter g ...
O ja, rompertjes enzo strijk ik niet. Enkel de mooie kleertjes enzo. Anders is dat veel te veel werk 😅

één maand geleden

Vanaf hoeveel weken starten jullie met wassen?

één maand geleden

Reactie op marbieke

Ik ben op 28w gestart, toen stond de kleerkast in elkaar

één maand geleden

Reactie op marbieke

Op 30 weken begonnen (lees: 2 dagen geleden)

één maand geleden

Hier ook le chat en op delicaat gewassen. Nadien wel alles gestreken

één maand geleden

Ik heb ze met ons normaal wasproduct gewassen & opgehangen. Onder het motto van onze ouders: vroeger was er ook geen speciaal product 🤭

één maand geleden

Reactie op Justine96

Ik heb ze met ons normaal wasproduct gewassen & opgehangen. Onder het m ...
Ja awel was da ook eerst van plan ma dan heb je een vriend die als baby allergisch was voor vanalles en nog wa 🙃 dus ik weet nie welke kant het kan opdraaien met die kleinen hahahaha 😂

één maand geleden

Reactie op elighes

Ja awel was da ook eerst van plan ma dan heb je een vriend die als baby all ...
Mojaaaa in’t ergste geval zijn ze weer snel gewassen met een productje he 🥰 zo’n dingen gaan we nooit op voorhand weten x

één maand geleden

Reactie op Justine96

Mojaaaa in’t ergste geval zijn ze weer snel gewassen met een productje he � ...
Nee das idd waar ma ik ben gewoon ook lui 😂 neeja ik haat wasjes en strijkjes, ik stel da allemaal uit

één maand geleden

Reactie op elighes

Nee das idd waar ma ik ben gewoon ook lui 😂 neeja ik haat wasjes en strijk ...
Same! En ik denk ook, eenmaal het kindje er is kan ik af en toen eens iets vd kleertjes meewassen met de onze en testen hoe hij erop reageert. Maar voor nu ook alles met speciaal product gewassen.

één maand geleden

Reactie op Laurah5

Same! En ik denk ook, eenmaal het kindje er is kan ik af en toen eens iets ...
Idd zelfde idee hier!