4 Reacties

7 maanden geleden

Hey Maité, ik weet niet of ik je juist begrijp. Maar zelf kan je normaal niet je eigen warmte voelen, omdat uw handen/polsen/armen zelf een bepaalde warmte hebben. Of heb je iemand anders laten voelen naar het warmte verschil van verschillende plaatsen op je buik? Heb net mijn man laten voelen en hij zegt dat de plaatst van mijn baarmoeder dus inderdaad warmer aanvoelt dan de rest. Maar dat is de arbeid dat verricht wordt thv uw baarmoeder, er stroomt veel bloed richting baarmoeder, dat zet uw aders open en geeft warmte! (Ik ben verpleegkundige, dus dat is de verklaring vanuit mijn anatomische en fysiologische kennis. Ik weet niet of het 100% klopt) ❤️❤️

7 maanden geleden

Bedankt voor je reactie. Ik wist niet dat je dat niet kon voelen 🙈. Dacht soms waar te nemen dat iets gloeit. Maar misschien zijn mijn handen dan kouder ofzo?

7 maanden geleden

Reactie op Maité87

Bedankt voor je reactie. Ik wist niet dat je dat niet kon voelen 🙈. Dacht ...
Ja haha klopt, ik weet dat van met lessen fysiologie en door in het vak te staan hihi Maar inderdaad als uw handen koud zijn, zal uw buik warm voelen en als uw handen warm zijn zal hij ‘normaal’ voelen 🤭

7 maanden geleden

Reactie op November/decemberbaby

Ja haha klopt, ik weet dat van met lessen fysiologie en door in het vak te ...
Hopen dat het dat maar is dan 😹🙈