10 Reacties

één maand geleden

Ik heb zonet ook alles besteld behalve de suikerbonen en snoepjes. Ik wil de snoepdoosjes (voor de kindjes) al kunnen vouwen en bestickeren. De proefbuisjes bestickeren en houdertjes voor maken. En dan ga ik ook nog de kaarsen zelf maken, maar aangezien de mallen redelijk prijzig zijn, heb ik er maar 2 besteld en kan ik er dus dagelijks maar 2 maken. De grote snoeppotten voor op het werk is ook juist nog bestickeren. Maar het kopen en vullen met snoep doe ik maar wekelijks uit schrik dat het te hard wordt/uitdroogt.

één maand geleden

Ik wou hier eigenlijk in september al klaar mee zijn maaaaar ik ben een uitsteller dus moet er nog steeds mee beginnen 😅

één maand geleden

Ik ben klaar sinds vandaag met alles van de doopsuiker 😅. Geeft een soort ‘rust ‘ dat het af is. You never know of je vroeger bevalt 🙃 Ik ben wel ‘al’ uitgerekend voor 2 dec.

één maand geleden

Reactie op julie1998

Ik ben klaar sinds vandaag met alles van de doopsuiker 😅. Geeft een soort ...
Ik voor 1 dec. Begon mij vandaag te realiseren dat het wel heel dicht begint te komen 🤗 Maar wat de doopsuiker betreft, verwachten wij toch de grootste ´weggeef´ maar 2 maanden later op onze babyborrel.

één maand geleden

Hier uitgerekend voor 4december. Hier staat sinds deze week alles klaar :-)

één maand geleden

Ik moet nog verzinnen en beginnen (:..

één maand geleden

Gisteren de doopsuiker gaan bestellen bij de lokale handelaar. Dat kan ook weeral worden afgevinkt!

één maand geleden

Oef, dan valt het al bij al nog mee dat ik hier al aan ben begonnen. Ben uitgerekend voor eind december, maar je weet idd nooit of de baby vroeger komt of hoe druk het de komende maanden nog gaat zijn, dan is dat toch al 'af' 🤣 Intussen al een deeltje klaar! 😍

één maand geleden

#stressactivated 😅

één maand geleden

Reactie op Maité87

#stressactivated 😅
Moh, komt goed! 🤗🤗 Op zich gaat dat nog wel snel!! Behalve mijn terrazzo werkjes, daar kruipt veel tijd in 😅