7 Reacties

7 maanden geleden

Hey! Ik snap je onzekerheid.. maar als je te vroeg naar de gynaecoloog gaat dan is er nog geen hartje te horen. Dit zal pas vanaf 6 weken hoorbaar zijn..

7 maanden geleden

Reactie op emilyds

Hey! Ik snap je onzekerheid.. maar als je te vroeg naar de gynaecoloog gaat ...
Ter aanvuling: Of gewoonweg om een hartje te zien. 😊 Ik weet dat je bezorgd en onzeker bent, maar als je te vroeg gaat, kunnen ze vaak niet veel zeggen, behalve dan dat je zwanger bent - wat je nu ook weet door jouw bloedresultaten. Het zal je nog onzekerder maken. 😅 Het is ook mijn eerste zwangerschap en eerste echo staat op 7w+3. Dit is heel normaal. Het horen van het hartje wordt niet door elke gynaecoloog gedaan zo vroeg, sommigen vinden dit schadelijk en doen dit pas op de 2de echo. Succes met de zwangerschap! 🍀🤞🏻

7 maanden geleden

Mijn vorige zwangerschap mocht ik al op 6weken naar de gynaecoloog omdat ik in een fertiliteitstraject zat. We zagen zo weinig, waardoor ik zen hele week in stress leefde. Ik heb toen jammergenoeg op 10 weken een miskraam gehad. Nu opnieuw zwanger dankzij de wetenschap en de gynaecoloog zei me opnieuw dat ik hierdoor + door een eerder miskraam vroeger mocht komen, maar ik wilde dit bewust niet & m’n eerste echo staat nu op 7 mei (7w + 3) en ik ben hier heel blij om! Je hebt echt geen behoefte aan onnodige stress, probeer te genieten van elk mooi moment en laat het allemaal op je afkomen 💗

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ter aanvuling: Of gewoonweg om een hartje te zien. 😊 Ik weet dat je bezo ...
Dankjewel voor jouw antwoord! Voor jou ook heel veel succes met je zwangerschap gewenst! 🍀

7 maanden geleden

Reactie op Justine96

Mijn vorige zwangerschap mocht ik al op 6weken naar de gynaecoloog omdat ik ...
Dankjewel voor je antwoord! 🩷

7 maanden geleden

Reactie op emilyds

Hey! Ik snap je onzekerheid.. maar als je te vroeg naar de gynaecoloog gaat ...
Dankjewel voor je antwoord! 🍀

7 maanden geleden

Op 7 mei ben je normaal rond de 6 weken toch? Wij konden het hartje zien en horen op de echo van 6+ 1 weken. Zo kunnen ze ook zien of het vruchtzakje wel juist zit enz. Ik vond het zelf aangenamer om vroeger te gaan.