11 Reacties

2 maanden geleden

Gewoon eens bellen om te informeren, doe je absoluut niets mis mee! Niet met zorgen blijven zitten!

2 maanden geleden

Tegen mij zeiden ze: twijfelen is bellen ..

2 maanden geleden

Ik kreeg deze stappenplan van de materniteit wanneer ik moet bellen, dus ongerust zijn is al een reden om te bellen. Ik zal de uitleg per foto nog eens in een aparte bericht sturen kan er geen 2 tegelijk tonen

2 maanden geleden

Reactie op lies2811

Ik kreeg deze stappenplan van de materniteit wanneer ik moet bellen, dus on ...
Foto 2 hopelijk ben je hier iets mee

2 maanden geleden

Reactie op lies2811

Ik kreeg deze stappenplan van de materniteit wanneer ik moet bellen, dus on ...
Fijn dat ze je zo een structuur aanreiken! Welk ziekenhuis ga je?

2 maanden geleden

Ik heb donderdag een zware inspanning gedaan. En had sindsdien een erge pijn onderin me buik die wat uitstraalt naar mijn rug en heupen. Met ook af en toe pijn scheuten. Omdat ik veel harde buiken had op aanraden van vroedvrouw naar ziekenhuis gegaan. Maar allee was oke. Ik ben momenteel 27 weken zwanger en ze vertelde me dat dit een periode is waar bandenpijn heel heftig kan zijn.

2 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ik vind dat wel een moeilijke want echt erg leek het me niet..

2 maanden geleden

Reactie op Isabelle31

Fijn dat ze je zo een structuur aanreiken! Welk ziekenhuis ga je?
Az alma in eeklo

2 maanden geleden

Hi Lore, ik had dit ook en gevraagd bij de gynaecoloog en zij vertelde dat dit normaal was in deze fase van de zwangerschap. Maar even bellen is altijd een goed idee, al is het om je gerust te stellen!

2 maanden geleden

Vroedvrouw/verloskundige had gezegd dat je beter teveel kan bellen dan te weinig. Als je met iets zit kan je beter effe bellen dan krijg je terug een geruststellend gevoel.