11 Reacties
één maand geleden
Reactie op Leli107
Nog nooit naar een osteopaat geweest. Hoe verloopt dit bij jou? Misschien o ...
Ik kreeg echt elecktrische schokken precies als pijn ik kan niet eens op mijn rug liggen en mijn knieeen omhoog doen, ik sukkel al van 2e trimester met mijn bekken onderrug en mankend lopen, en kine beterde niet toen heb ik osteopaat erbij genomen en die masseerd, kraakt nog meer en uitgebreider heel de rug mee, dan bij de kine, en de sessie duurt ook iets langer. In het begin ging ik iedere 2 weken, toen ik beterschap voelde had ik eens gestopt met de osteopaat (volgens osteopaat is het bij velen veel beter en hebben baat bij circa 4 lessen) maar bij mij was dit niet het geval dus ik ga nu wekelijks kine en (onderhoudsbeurtje🤣) 1x in de maand naar de osteopaat, en ik ben nog altijd niet af van de pijn maar ik merk een groot verschil met minder manken en toch minder pijn dan voor dat ik naar de osteopaat ging, de osteopaat is wel niet zoveel terugbetaald iets duurder maar dat heb ik er wel voor over omdat ik echt een verschil merk
één maand geleden
Vorige zwangerschap hier ook extreem last van gehad, vanaf 30 weken had ik zelf een rolstoel.
Nu is dit beter door de combi kine en osteopaat.
Nu ben ik 32 weken en valt het mee. Wel gestopt met werken aan 29 weken doordat lang zitten pijn uitlukt. Het is echt een evenwicht tussen bewegen en rusten vinden. Alsj kan moetj proberen te bewegen maar vanaf datj iets voelt moetj rushen
één maand geleden
Ja hoor, maar een maandelijks bezoekje aan de chiropractor in combinatie met wat spierverstevigende oefeningen en een aantal dagen platte rust bij zo’n opstoot doet voor mij echt wonderen..
Gisterenavond een halloweentocht van 6km gestapt. Heel veel last naar t einde toe, en deze morgen dus echt ook, dus dat wordt platte rust vandaag zodat de week die komt wat haalbaar is !
één maand geleden
Hier ook, enorm veel last van uitstraling naar mijn benen vooral. Soms kom ik niet recht van de pijn, En steken erin. Te lang op die kant liggen doet pijn en geeft krampen. Ik ga naar de osteopaat en partner masseert elke avond vooral mijn been. Daardoor wordt het draagbaar. Neem soms een warm bad of kersenpittenkussen er tegen en dat helpt. Voor de rest is het doorbijten tot we bevallen zijn vrees ik.