66 Reacties

21 dagen geleden

Reactie op elighes

Oooh, wel goed gehandeld! Hopelijk blijft baby nog eventjes mooi zitten! Bi ...
Hier ook al een urineweginfectie gehad. Ik had dat ook om de zoveel tijd die enorme trekkingen over heel mijn buik...harde buiken...ik kon het moeilijk uitleggen. Aan de monitor moeten liggen. Advies: 1x monuril nemen. Dafalgan. warmte en linker zijlig. Veel moed ook 馃挭鉂わ笍

21 dagen geleden

Reactie op Babs2024

Veel courage! 馃挭 We duimen! 鉂わ笍
Dankje

21 dagen geleden

Reactie op Babs2024

Hier ook al een urineweginfectie gehad. Ik had dat ook om de zoveel tijd di ...
Ja inderdaad, ze gaan me naar huis sturen met 1x monuril. Ook gaan ze nog eens bloed trekken om te zien of het niet naar mn nieren getrokken is. Ma alles lijkt zo hard op elkaar van kwaaltjes 馃珷

21 dagen geleden

Hoop dat all baby'tjes toch nog eventjes blijven zitten 馃檹馃檹 Ik heb nog niet echt iets gehad van harde buiken of oefenwee毛n (denk ik?) 馃檲 ben bang dat ik ze niet eens ga herkennen 馃槀 een patroon in de bewegingen herken ik ook echt niet? Meestal is de baby heel beweeglijk maar soms is het wel eens een paar uur stil. Wanneer moet je dan alarm slaan? Heb wel het gevoel dat de baby ingedaald is deze week want de druk zit nu echt heel zwaar in m'n bekken. Ben precies een pingu茂n als ik (lang) moet stappen 馃槀 hoe ga ik dit nog 6 weken volhouden 馃檭

21 dagen geleden

Reactie op elighes

Ja inderdaad, ze gaan me naar huis sturen met 1x monuril. Ook gaan ze nog e ...
Idd, soms heel moeilijk te onderscheiden. Veel courage馃挭鉂わ笍 Sowieso kunnen we dit 馃槉

21 dagen geleden

Reactie op Babs2024

Idd, soms heel moeilijk te onderscheiden. Veel courage馃挭鉂わ笍 Sowieso kunnen w ...
Ja, zeker bij een eerste als je zo niks hebt om mee te vergelijken, dankjewel!! We got this idd 馃馃徎馃馃徎