66 Reacties

21 dagen geleden

Reactie op elighes

Okey! Zal eens horen. Dankjewel!
Laat eens iets weten. Hier zijn de krampen precies gaan liggen

21 dagen geleden

Reactie op LoreBaby

Laat eens iets weten. Hier zijn de krampen precies gaan liggen
Heb net eens gebeld; Ze zei dat als het nu wa minder in hevigheid is dat ze zich niet meteen zorgen maakt en het inderdaad gewoon voorweeën zijn. Ik mag altijd paracetamol nemen tegen de pijn. Ik moet niet persé langsgaan maar als ik zou willen mag het wel. Maar stel dat het toch weer opkomt en zo hevig is zoals vannacht en weer aanhoudt, dat ik dan best wel nog eens bel of langsga. Stel dat ik effectief ontsluiting heb en in arbeid ga dan kunnen ze niks meer doen om het tegen te houden en gaan ze het ook niet tegenhouden en zal hij prematuur geboren worden zei ze. Dus op te volgen. Ze vroeg of ik nog aan het werk was of actief bezig ben geweest maar ik ben gans de dag rustig thuis geweest dus heb niet echt iets gedaan om het uit te lokken. Ze vroeg ook of ik mn kindje nog goed voel bewegen en die voel ik nog goed. Ik zou zelfs zeggen dat hij heel actief lijkt sedert gisteren. Maar dus voila zo ben je ook wat mee ;)

21 dagen geleden

Reactie op elighes

Heb net eens gebeld; Ze zei dat als het nu wa minder in hevigheid is dat z ...
Fingers crossed dat hij nog eventjes bij z’n mamaatje blijft ! Hou je maar rustig ☺️🤞🏻

21 dagen geleden

Reactie op LoreBaby

Fingers crossed dat hij nog eventjes bij z’n mamaatje blijft ! Hou je maar ...
Yesss 🤞🏻🫶🏻☺️

21 dagen geleden

Reactie op elighes

Ik ben ook zo iemand die hun nie onnodig wilt storen hahahah en dan voel ik ...
Ik ook en haat het om te bellen maar omdat ik deze nacht en komende alleen thuis ben met mijn 3 kindjes en wij geen opvang hebben vr de kindjes moest ik deze week bevallen (mijn mama is op reis) wil ik zeker zijn dat er niets op til is 🫠 ik ben in staat van utrogestan op te steken maar mijn man vond dat zonder doktersadvies een no go 🤣

21 dagen geleden

Hier gebeld naar materniteit en ze zeiden buikgriep😒 dan nog eens gebeld en geweest, conclusie dat het voorweeën zijn, ik moet het rustiger aan doen zeiden ze omdat ik paar dagen geleden de babykamer inelkaar heb gezet alleen omdat men man veel werkt en omdat ik vollop het huishouden deed (vooral de babykamer) en nogal stress over de komst als we alles wel optijd zullen klaar hebben omdat er nog bestellingen onderweg zijn en moeten gedaan worden 😅 dusja veel stress en ik heb een warmtekussen gekregen en gelukkig helpt dit ik zal straks in men bed kruipen en hoppelijk slaap kunnen inhalen

21 dagen geleden

Reactie op Bo Jelle

Hier gebeld naar materniteit en ze zeiden buikgriep😒 dan nog eens gebeld e ...
Heel veel rusten meid…zelfde geld zijn het je echte weeën ik was echt in shock zeg maar, door die infuus 2nachten niet kunnen slapen ik was op. Van moment op moment weggetrokken van me partner dat moment…deed pijn gelukkig mocht hij op bezoek wanneer hij wou

21 dagen geleden

Reactie op wonder2024chels

Heel veel rusten meid…zelfde geld zijn het je echte weeën ik was echt in sh ...
Oh nee 🥺 dat wil ik niet

21 dagen geleden

Reactie op Bo Jelle

Oh nee 🥺 dat wil ik niet
Zeer veel rusten! En geen stress, veel platte rust❤️

21 dagen geleden

Zeer veel rusten! En geen stress, veel platte rust❤️
Ja hoppelijk helpt het wat

21 dagen geleden

©

21 dagen geleden

Ik heb het ook gehad maar overdag en afleiding zorgt en ademhalingsoefeningen en vooral warmte erop leggen. Maar was effe over en deze ochtend terug gehad en terug over nu.

21 dagen geleden

De dokter is gekomen net en moet nog eens aan de monitor, dokter zegt dat het echte weeën zijn😅 weet niet of ik nu blij moet zijn of in shock

21 dagen geleden

Reactie op Bo Jelle

De dokter is gekomen net en moet nog eens aan de monitor, dokter zegt dat h ...
En wat gaan ze doen? Komt de pijn regelmatig op bij jou? Want ze beginnen weer redelijk lastig te doen bij me ondanks de dafalgan en warmte ma ik heb nooit echt door wanneer er ene echt begint dus ik weet niet goed hoe ik moet timen 😅

21 dagen geleden

Ik heb ook de indruk dat de baby erg bewegelijk is ( nu 36 weken) maar voel me idd ook niet top ( veel maagzuur en bij het opstaan en doorheen de dag vaak erg misselijk en futloos te laatste dagen). Vind het ook heel moeilijk in te schatten of het gewone ongemakken zijn of voorbereiding op.

21 dagen geleden

Reactie op elighes

En wat gaan ze doen? Komt de pijn regelmatig op bij jou? Want ze beginnen w ...
Lig nu op materniteit, met weeën remmers, ik had effectief echte weeën

21 dagen geleden

Reactie op Bo Jelle

Oooh, wel goed gehandeld! Hopelijk blijft baby nog eventjes mooi zitten! Bij mij denken ze eerder blaasontsteking

21 dagen geleden

Reactie op Bo Jelle

Zoals bij mij dus..hopelijk werkt de medicatie en evt infuus, dan kan je nog naar huis naar 4nachtjed

21 dagen geleden

Zoals bij mij dus..hopelijk werkt de medicatie en evt infuus, dan kan je no ...
Ja indd

21 dagen geleden

Reactie op Bo Jelle

Veel courage! 💪 We duimen! ❤️