66 Reacties

21 dagen geleden

Reactie op elighes

Ja inderdaad! Dat vind ik ook moeilijk! Want ja dat doet nu pijn maar tot w ...
Toen ik doorhad dat mijn buikkrampen misschien geen gewone harde buiken waren maar misschien echte weeën zouden kunnen zijn (doordat er regelmaat in zat) ben ik beginnen timen. Na 20min had ik ook door dat de pijn eigenlijk steeds erger werd en begon ik te zweten. Dat zweten is blijven aanhouden tot de bevalling. Dat is iets wat ik mij nog goed herinner. 😅 Ik heb geen voorweeën gehad en kan dus niet vergelijken. Maar ik snap de angst om te denken dat je de pijn misschien ´normaal ´ zal vinden omdat het erbij hoort. De eerste 20min dacht ik dat het oefenweeën waren. 🙈 Bij twijfel best bellen naar verloskwartier! 🙂

21 dagen geleden

Reactie op elighes

Is het sociaal acceptabel om rond 5u ‘s nachts een douche te gaan nemen? 😅 ...
Ik zou zelf in bad kruipen…

21 dagen geleden

Reactie op Justine96

Ik zou zelf in bad kruipen…
Bij mij helpt een bad/douche/warmtekussen zelf niet meer, heb gisteren ook 2 pijnstillers genomen 1 in de namiddag en 1voor ik ging slapen en zelf da werkte niet

21 dagen geleden

Uhm voorweeën mogen niet echt pijnlijk zijn. Beste is timen en opschrijven telkens wanneer ze beginnen & evt eindigen (harde buiken) ik had er 8 in 15min ik had al me echte weeën op 32w3d dus spoed gegaan & infuus 4dagen…nu terug thuis met medicatie om de baarmoeder te kalmeren

21 dagen geleden

Reactie op LoreBaby

Ik ben maandag 32 weken en heb sedert gisterenavond lichte menstruatiekramp ...
Ik voel nog steeds pijn maar niet meer zo ‘intens’ als vannacht. Ben denk ik rond 8u terug wa in slaap gevallen en sedert 9u30 weer wakker. Ik ben mottig. De bewegingen van de baby vind ik ook zo “onrustiger” en voelen zo hard aan precies.

21 dagen geleden

Reactie op JesminaM

Toen ik doorhad dat mijn buikkrampen misschien geen gewone harde buiken war ...
Dankjewel!! De pijn leek me subtiel erger te worden maar niet tot op een punt dak dacht van oke nu moét ik gaan. Op de tanden bijten die laatste weken 🫠

21 dagen geleden

Reactie op elighes

Ik voel nog steeds pijn maar niet meer zo ‘intens’ als vannacht. Ben denk i ...
Zou je dan toch eens niet langs de materniteit gaan? Hier bij mij is het altijd van kortere duur

21 dagen geleden

Reactie op wonder2024chels

Uhm voorweeën mogen niet echt pijnlijk zijn. Beste is timen en opschrijven ...
Zal kijken wat het doorheen de dag/komende nacht doet. Voorlopig is het wat gaan liggen, niet volledig weg ma alleja dragelijk nu. Ik voel het subtiel wel

21 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Zou je dan toch eens niet langs de materniteit gaan? Hier bij mij is het al ...
Zal anders vandaag nog afwachten wat het doorheen de dag doet en moesten ze nog opkomen ga ik eens bellen om te horen

21 dagen geleden

Reactie op elighes

Dankjewel!! De pijn leek me subtiel erger te worden maar niet tot op een pu ...
Had dat hier ook, maar is nu met de ochtend wel wat afgekomen. Heb de hele ochtend gepoetst en terwijl ik bezig ben en afgeleid, merk ik er (naast de effectieve harde buiken) niet erg veel van..

21 dagen geleden

Reactie op LoreBaby

Had dat hier ook, maar is nu met de ochtend wel wat afgekomen. Heb de hele ...
Ja idd, dat merk ik ook. Vant moment dak stilzit/lig dan voel ik ze ook veel meer

21 dagen geleden

Reactie op elighes

Ja idd, dat merk ik ook. Vant moment dak stilzit/lig dan voel ik ze ook vee ...
En ben ook zo heeltijd in de twijfel of t wel nodig is om te bellen. Denk dan zo lang ze beweegt en zo lang er geen water verlies ofzo is zal da wel meevallen en erbij horen..

21 dagen geleden

Oh hopelijk gaat het? Zeker niet laten van te gaan naar de materniteit. In de weken dat we nu zijn. Niet twijfelen😊💪We hebben alle rechten, we zijn een mini mensje aan het maken. 😅 Veel courage! ❤️

21 dagen geleden

Reactie op LoreBaby

En ben ook zo heeltijd in de twijfel of t wel nodig is om te bellen. Denk d ...
Nowp. Time eens je harde buiken. Ik had er 8 in 15min het waren me weeën want voorweeën etc mogen geen tot amper pijn doen. En had ook echt last van onderrug…. Zou voor de zekerheid toch bellen..

21 dagen geleden

Reactie op Babs2024

Oh hopelijk gaat het? Zeker niet laten van te gaan naar de materniteit. In ...
Nu cava wel, ga vandaag misschien nog afwachten wat het doet en dan eventueel eens bellen

21 dagen geleden

Ik had dit vannacht ook, wat een krampen was echt bang dat het vollenbak op gang ging komen 🤣 als het vanavond of morgen nog zo is (nu wel beter) dan ga ik eens bellen morgenvroeg🫣

21 dagen geleden

Reactie op lacerise12

Ik had dit vannacht ook, wat een krampen was echt bang dat het vollenbak op ...
Ik ben ook zo iemand die hun nie onnodig wilt storen hahahah en dan voel ik me schuldig als ik zo ga en het is effectief niks. Dan hebk zoiets van sorry dak jullie tijd verspild heb, jullie hebben het al zo druk 😅😂 ookal weet ik dat da in mn kop zit

21 dagen geleden

Okay ik heb nu gedoucht enal en ik voel nog steeds kramp/trekking in mn onderrug. Wel niet meer zo “hevig” als vannacht. Ze zijn iets subtieler zou ik zeggen? Ik zit momenteel in mn zeteltje aan het bekomen van de douche 😂

21 dagen geleden

Reactie op elighes

Okay ik heb nu gedoucht enal en ik voel nog steeds kramp/trekking in mn ond ...
Best toch eens bellen

21 dagen geleden

Reactie op wonder2024chels

Best toch eens bellen
Okey! Zal eens horen. Dankjewel!