66 Reacties
21 dagen geleden
Bij de vorige zwangerschap rond 32w continu voorweeen gekregen die niet weg gingen maar ook niet doorzetten. Het kunnen voorweeen zijn. Iets warm proberen(bad, warme douche, warmtekruik,…) dit hielp bij mij wel wat verlichten, en dan kunnen ze ook weer weg gaan. Voor de rest kan je er helaas weinig aan doen, je lichaam gaat zich voorbereiden. Misschien ben je ziek aan het worden of van de hitte misselijk? Ik heb het al heel mijn zwangerschap warm slaap met mijn en raam open zonder laken. Partner ligt ook onder dik laken. Zolang het niet erger wordt of intenser zou ik me geen zorgen maken en er spijtig genoeg bij neerleggen, hoe pijnlijk of vervelend het ook is. Het enige voordeel bij mij toen was dat ik al 4cm opening had voor de bevalling, was dus al bijna halfweg voor de effectieve bevalling.
21 dagen geleden
Reactie op Faye_
Ik had dit deze week ook! Ben toen even opgestaan en wat gaan lezen en daar ...
Ik heb het nu denk ik sedert een weekje tochwel dagelijks maar vannacht is toch wel de 1e keer dat ik er echt van wakker werd en dat het zo ‘lang’ duurt. Lijkt mij al een eeuwigheid haha
21 dagen geleden
Reactie op elighes
Ik heb het nu denk ik sedert een weekje tochwel dagelijks maar vannacht is ...
Ja een nachtje met een volle 8 uur slaap voelt al een eeuwigheid geleden 😟 tot 34 weken had ik eigenlijk weinig last van kwaaltjes tijdens de zwangerschap maar nu begint de fun er wat af te gaan 😅
Ik vraag me ook constant af welk level van discomfort 'normaal' is en wanneer ik me zorgen moet maken 😅
21 dagen geleden
Reactie op Faye_
Ja een nachtje met een volle 8 uur slaap voelt al een eeuwigheid geleden � ...
Ja inderdaad! Dat vind ik ook moeilijk! Want ja dat doet nu pijn maar tot welke mate is de pijn normaal? Ik ben bang dak zo de pijn ga willen verdragen en normaliseren en zo het echte nie ga doorhebben.
21 dagen geleden
Ik ben maandag 32 weken en heb sedert gisterenavond lichte menstruatiekrampen in m’n onderbuik en onderrug. Dat ging gepaard met een aantal harde buiken tussendoor.
Na een heel eind twijfelen om misschien toch materniteit op te bellen, ook verder afgewacht of de intensiteit zwaarder zou worden en de pijn meer.
Ik merkte wel een subtiele verandering in intensiteit maar dat is niet blijven toenemen, dus dan uiteindelijk niet gebeld, onder t mom dat het er inderdaad wel zal bijhoren.
De bewegingen van m’n meisje zijn precies dieper te voelen, alsof dat echt in m’n vagina is, en ik denk straks toch effe op te bellen, al is t maar om me gerust te stellen, want de druk daar beneden houdt wel aan. Morgen is m’n laatste werkdag en ik wil geen risico nemen..
Hoe ben jij opgestaan?
21 dagen geleden
Reactie op elighes
Echt waar als da zo nog 5 weken moet duren, de hel 🥲
Ik heb het gevoel dat ...
Eerste keer hier dat het zo intens is, en dan nog de hele nacht weet zelf niet goed wat ik ermee moet 33w en 5d 😅 iedereen in men familie is wel vroeger bevallen dus dat maakt het nog net iets stressvoller, hoop dat de kleine man toch nog even blijft zitten