Hey,
Beetje een genant topic..🙃
Maar om 2u werd ik vannacht wakker met een kletsnatte onderbroek (geen urine geur), om 4u nog eens en nu 4:20 heb ik terug al een ‘halve natte’ onderbroek. Telkens heel helder
Kan dit vruchtwater zijn dat in delen komt? Ik heb de tip van het blazen op hand gedaan.. Maar ik voel zelf precies niets lopen, merk gewoon dat mijn onderbroekje telkens nat is..
verder geen weeën oid..Enkel gigantisch misselijk. 37 weken vandaag en had 1cm ontsluiting vorige week (wat dus nog niets wilt zeggen🙃). Ik had altijd verwacht dat het 1 groot deel ging zijn…
Idd bellen had dit bij mijne oudste ook weliswaar 17j geleden. En mijn zoontje zat al droog gelijk ze zeggen. Bijna al mijn vruchtwater was weg. Misselijkheid hoort ook bij begin stadia van een bevalling soms
Succes aan jou julie1998 en angie0205
Hopelijk is alles goed aan het verlopen of verlopen!
Dank je om jullie ervaring te delen met ons.
Benieuwd naar jullie baby’s! :)
🫶😌
Vannacht is Lewis geboren. 💙 Om 20u zijn de weeën begonnen, om 22u weeën storm met enkel rugweeën, om 24u epidurale gevraagd en om 2u20 is hij al geboren.🥰 Op een termijn van 36w6 - 3k025 - 50 cm. Net op de materniteit aangekomen. Na 26u wakker te zijn sinds vruchtwaterverlies, begint de vermoeidheid nu wel toe te slaan😴