59 Reacties

12 dagen geleden

Dat zou wel eens kunnen, anders eens bellen naar het verloskwartier.

12 dagen geleden

Reactie op angie0205

Dat zou wel eens kunnen, anders eens bellen naar het verloskwartier.
Ja het ding is dat ik niet meer ‘zomaar’ durf bellen 🙃🫣 8 dagen geleden stond ik daar nog owv geen beweging bij de baby.. en woensdag had ik nog controle bij de gynaecoloog…….. Stel het is vruchtwater, moet je dan direct naar het ZH? Of kan ik nog even afwachten tot morgenvroeg? Sorry eerste kindje hier, dus geen idee🙃

12 dagen geleden

Reactie op julie1998

Ja het ding is dat ik niet meer ‘zomaar’ durf bellen 🙃🫣 8 dagen geleden s ...
Gewoon bellen! Wij moeten naar het ziekenhuis gaan als er vochtverlies is. Eerst ff bellen en dan vertrekken. Als het echt vruchtwater is, dan ga je moeten blijven vermoed ik. Er is dan infectiegevaar als de bevalling zelf te lang op zich laat wachten (= meer dan 24u).

12 dagen geleden

Bij mijn eerste kindje was dit ook zo. Hij was wel prematuur maar ik mocht niet meer naar huis tot de bevalling. Zeker bellen dus en langsbzan, ze kunnen dit testen

12 dagen geleden

Direct bellen naar verloskwartier 😉

12 dagen geleden

Lijkt mij vruchtwater, ja. Je kan perfect een scheurtje of gaatje hebben in de zak waardoor je "lekt". Op zich hoef je niet naar het ziekenhuis zolang je niet in arbeid gaat (weeën), maar die zouden wel op gang moeten komen binnen de 12 a 24u, anders moet je sowieso naar het ziekenhuis owv risico op infecties. Bel naar het verloskwartier!!

12 dagen geleden

Bij twijfel altijd bellen 🙏🙏🙏

12 dagen geleden

Lijkt mij idd ook wel vruchtwater te zijn. Heb je al gebeld ondertussen? Succes!!🍀

12 dagen geleden

Ik had dat bij mijn eerste kindje ook en heb toen naar spoed gebeld en daar zeiden ze dat ik moest langskomen. Maar ben toen een week gebleven zonder tekenen van bevalling en ben dan terug naar huis gegaan voor dan een week later toch te bevallen. Dus zou voor zekerheid toch bellen of naar daar gaan

12 dagen geleden

Reactie op elighes

Lijkt mij idd ook wel vruchtwater te zijn. Heb je al gebeld ondertussen? Su ...
Ja! We gaan tegen 11u even langstgaan. 🤞

12 dagen geleden

Reactie op julie1998

Veel succes 🤗

12 dagen geleden

Reactie op julie1998

Oh goed!! Hou ons op de hoogte ☺️🍀

12 dagen geleden

Reactie op julie1998

🍀🤞🤞

12 dagen geleden

In het ziekenhuis zeiden ze ons dat we in zo’n geval moeten bellen. Het feit dat het in deeltjes komt is ook perfect normaal. D.w.z. dat het scheurtje bovenaan zit. Moest het onderaan zitten is het meer eenmalig een grote plas 😀

12 dagen geleden

Reactie op agez

In het ziekenhuis zeiden ze ons dat we in zo’n geval moeten bellen. Het fei ...
Hier ook AZMM 😆

12 dagen geleden

En? 👀 sorry ben nieuwsgierig! Alles oke?

12 dagen geleden

Het was inderdaad vruchtwater! Ze starten sebiet weeën opwekkers om te bevallen. 💙

12 dagen geleden

Reactie op julie1998

Het was inderdaad vruchtwater! Ze starten sebiet weeën opwekkers om te beva ...
Ooooh ma zo spannend!! Hoe voel je jou erbij?

12 dagen geleden

Reactie op julie1998

Het was inderdaad vruchtwater! Ze starten sebiet weeën opwekkers om te beva ...
Ooh zo spannend 🙏 hopelijk mag het vlot gaan en is er snel goed nieuws van jouw kant 🙏🍀 veel courage!!

12 dagen geleden

Reactie op elighes

Ooooh ma zo spannend!! Hoe voel je jou erbij?
Blij? Opgelucht? Ik was het zwanger zijn beu😂 (24/24u pijn, lag al 8 weken in de zetel ed) Maar ook wel wat stress/overweldigend.. Best spannend! 🙏 Ik hou jullie op de hoogte 🙃