59 Reacties
12 dagen geleden
Reactie op angie0205
Dat zou wel eens kunnen, anders eens bellen naar het verloskwartier.
Ja het ding is dat ik niet meer ‘zomaar’ durf bellen 🙃🫣 8 dagen geleden stond ik daar nog owv geen beweging bij de baby.. en woensdag had ik nog controle bij de gynaecoloog……..
Stel het is vruchtwater, moet je dan direct naar het ZH? Of kan ik nog even afwachten tot morgenvroeg?
Sorry eerste kindje hier, dus geen idee🙃
12 dagen geleden
Reactie op julie1998
Ja het ding is dat ik niet meer ‘zomaar’ durf bellen 🙃🫣 8 dagen geleden s ...
Gewoon bellen! Wij moeten naar het ziekenhuis gaan als er vochtverlies is. Eerst ff bellen en dan vertrekken. Als het echt vruchtwater is, dan ga je moeten blijven vermoed ik. Er is dan infectiegevaar als de bevalling zelf te lang op zich laat wachten (= meer dan 24u).
12 dagen geleden
Bij mijn eerste kindje was dit ook zo. Hij was wel prematuur maar ik mocht niet meer naar huis tot de bevalling.
Zeker bellen dus en langsbzan, ze kunnen dit testen
12 dagen geleden
Lijkt mij vruchtwater, ja. Je kan perfect een scheurtje of gaatje hebben in de zak waardoor je "lekt". Op zich hoef je niet naar het ziekenhuis zolang je niet in arbeid gaat (weeën), maar die zouden wel op gang moeten komen binnen de 12 a 24u, anders moet je sowieso naar het ziekenhuis owv risico op infecties. Bel naar het verloskwartier!!
12 dagen geleden
Ik had dat bij mijn eerste kindje ook en heb toen naar spoed gebeld en daar zeiden ze dat ik moest langskomen. Maar ben toen een week gebleven zonder tekenen van bevalling en ben dan terug naar huis gegaan voor dan een week later toch te bevallen. Dus zou voor zekerheid toch bellen of naar daar gaan