Ik ben vandaag 36 weken en 2 dagen.
En ons zoontje weegt 2312 gram.
Weegt te weinig en heeft geen reserves en zou al geen spek armpjes en beentje hebben zegt gynaecoloog.
Zo mag niet tot 40 weken wachten want gebruikt al zijn reserves. Maar nu moet
Ik ingeleid worden en heb er stress en bang voor wou liever op natuurlijke manier dat mijn weeën komen.
Als hij op 37 weken geen 2500 gram weegt gaan ze toch wachten tot 38 weken want willen proberen dat hij niet in de couveuse moet liggen.
Ons zoontje is al paar keer effe gestopt met groeien en dan verder zo zou hij tegen woensdag 2500 gram zijn.
Maar volgende week kan het mijn gynaecoloog ma als ik moet wachten op 38 weken heb ik een andere want de mijne is die week vakantie. Zo daar weet ik ook niet zo goed wat ik moet doen.
Ik en mijn vriend hebben besloten om het tegen niemand te zeggen van familie want hebben al genoeg stress en willen niet dat ze ons constant ga sturen of zeggen is dit of dat inorde.
Heeft iemand dit ook of al mee gemaakt welk hebben jullie gedaan?
Ik zit constant te piekeren. Ik ben blij dat ik het mag ontmoeten maar liever toch gewacht tot 40 weken.
Nu denk ik ook misschien heb ik iets verkeerd gedaan of is het mijn fout dat hij niet tegoei groeit.
Voel me schuldig ookal zegt gynaecoloog dat ik er niks aan kan doen.
Ook een gevoel van dak hem niet genoeg geef waarom voel ik me ineens zo.