Hi,
Wanneer spreken jullie een vroedvrouw aan voor consultaties na de bevalling?
Ik zou sowieso in het ziekenhuis willen bevallen maar wil wel graag mijn eigen vroedvrouw eventueel tijdens de bevalling aanwezig en zeker na de bevalling aan huis.
Hebben jullie ook tips voor vroedvrouwen/lactatiedeskundigen in regio Gent?
Ik heb momenteel aleen maar contact met mn gynaecoloog, die is ook verboden met het ziekenhuis (Sint-Niklaas). Dus voorlopig hou ik het daar maar bij denk ik.
Ik heb al een consult gehad met een vroedvrouw ivm zwangerschapswens. Nadien heb ik de eerste controles meteen bij haar laten uitvoeren en niet bij de huisarts. Zeer tevreden mee! Ik ga mijn controles bij de gynaecoloog afwisselen met de vroedvrouw. Alleen laat het ziekenhuis niet toe dat er een vroedvrouw van buitenaf bij is 😒
Mijn vroedvrouw is zonet langsgeweest. Super lieve en veel info gekregen. Tijdens de bevalling is ze niet aanwezig maar de eerste 2 dagen na dat we thuis zijn is ze er wel en daarna ook. Zij werkt eerder op vraag en als ze merkt dat er nood aan is. Het wit gele kruis heeft ook lactatiedeskundigen. Je kan hier alles op hun website vinden
Geboren in Gent. Lieve mensen. Zij staan je ook bij tijdens de bevalling indien gewenst (in Sint Lucas of Jan Palfijn, of thuisbevalling). Verschiet wel niet van de kostprijs, wachttarief is best prijzig.
Ik heb vorige week mijn vroedvrouw op bezoek gehad. Ik heb ze via een vriendin gevonden die me haar aanraadde. Ze is vroedvrouw en lactatiedeskundige. Ze zit bij de groep detiendemaand. Heet Ann Ryniers en doet regio ook rond wondelgem enzo