24 Reacties
één dag geleden
Ik heb dat ook sinds een aantal dagen maar zwakt telkens weer af helaas, ik denk dan maar dat het oefenweeën zijn 😂
één dag geleden
Ik ben vandaag 37+4 en heb al ff een druk inde bekken, en stipt vanaf 37weken heb ik harde buiken inde avond, die soms ook pijn doen aan mijn onderrug. Ze nemen jammer genoeg wel terug af en ze volgen elkaar niet consequent op.. dus ik denk ook oefenweëen... mijn buik is wel op 1 dag enorm gezakt.. soms hoop ik ook dat het een voorbode is maar ik denk het niet 😅
één dag geleden
Reactie op chels1999
Ja ik ook vandaag. Er stond wel al veel klaar. Maar ik zei ook tegen mijn v ...
En nog altijd niet bevallen. Hier zie je dat gezakt is ook.
Moet woensdag naar de gyneacologe maar weet niet of k dat nog haal. Tis men 3e dus ken dit maar al te goed.
En raar maar ineens is die zwangerschapsbroek echt wel aan t spannen terwijl een paar dagen terug die nog perfect zat.
één dag geleden
Reactie op chels1999
Ja dat gevoel had ik dus ook dat mijn buik sinds vandaag gezakt is 😅
Blijkbaar zegt dit niks over wanneer de bevalling begint.. had het hier ook eens gevraagd maar je kan tot weken rondlopen met een gezakte buik... dus eigenlijk gewoon afwachten... ik heb al zo een giga buik dus is echt lastig.. ze word 4kg geschat 😅 en ik ben niet breed dus zal lastige bevalling zijn denk ik..
één dag geleden
Reactie op annick85
En nog altijd niet bevallen. Hier zie je dat gezakt is ook.
Moet woensdag n ...
Woensdag moet ik ook terug gaan en ze ging dan ook kijken of ik bevoorbeeld al opening zou hebben ofso omdat ik ook al meer kans heb dat ze vroeger zou komen omdat mijn dochtertje ook een maand te vroeg is geboren en door mijn bypass 🙈
één dag geleden
Update 🙈 de pijn was deze nacht zo erg en echt om de 5-10min dus ben naar spoed geweest Daar heb ik aan de monitor gehangen en ze hebben gevoeld. Maar ze zeiden dat het toch om oefenweeën gaat. Ik heb wel al 1cm opening en mijn baarmoeder was ook al soepel. Dus het kan ofwel nog eventjes duren ofwel 1 van de dagen. Het hangt er allemaal vanaf wanneer onze kleine meid zelf wilt komen 🙈🥰
één dag geleden
Ik ben sinds exact vandaag 38 weken, maar ondervindt naast dat mijn buik wel al gezakt is nog niets van wat jullie hier allemaal hebben. Dus denk niet dat het bij mij zeker niet voor direct gaat zijn, misschien zelfs later dan de uitgerekende datum. Allee heb wel gehoord dat het voor iedereen anders is. Bij mijn vriend zijn ex waren de weeën ineens uit het niets begonnen zonder enige klachten.
10 uur geleden
Terug een grote update. Gisterenavond heb ik terug zoveel pijn gehad en ben dan deze nacht rond 3u30 terug naar spoed gegaan en jaja 4-5cm opening dus lig hier nu in mijn bedje in het ziekenhuis met 9,5cm opening 🙈 te wachten tot ons kleine meid zin heeft om eruit te komen 🥰