6 Reacties

4 maanden geleden

Ik volg! Ik heb soms zo veel vocht in mijn voeten dat mijn schoenen spannen doorheen de dag😂 neem nu overal mijn slippers mee naartoe

4 maanden geleden

Ik volg ook even ik hou nu ook voor de moment vocht vast in mijn benen vooral mijn kuiten en soms op hete zomerdagen als er al zijn in België in mijn voeten

4 maanden geleden

Ik hou ook veel vocht vast in mijn benen. Ik heb hiervoor steunkousen/compressiekousen van bij de apotheek. Dit helpt wel heel goed. ☺️ Was op aanraden van de gynaecoloog. Wel niet echt ‘mode’ in de zomer….😅

4 maanden geleden

Hier ook snel zware benen en duidelijk gezwollen onderbenen en enkel door vocht. Zeker bij wat warmer weer. Wat voor mij heel goed helpt is compressiekousen dragen tijdens de dag!

4 maanden geleden

Indd hier het zelfde 🫠 en plots ook 3kilo aangekomen ik was in shock toen ik op de weegschaal stond haha maar het is vooral mijn benen en buik merk ik 😭

4 maanden geleden

Was even weg, maar sinds enkele dagen ook weer vocht. Voel het vooral als ik m´n benen plooi. Ik laat de weegschaal even links liggen (': Veel water drinken en wandelen helpt wat. Maar voor de rest blijft het toch gewoon hormonaal...