16 Reacties
8 dagen geleden
Ik heb altijd een zak in de auto mee met spulletjes die ik vooral tijdens de bevalling nodig zal hebben en dan kan mijn partner moest het nodig zijn nadien de koffer nog thuis ophalen :)
8 dagen geleden
Ik heb mijn koffertje gemaakt de vroedvrouw zei dat die op 34 weken zeker wel moet klaarstaan ik heb van haar ook een papier meegekregen met daar op wat er zeker in het koffertje moet zitten ( trouwens hoe voel je dat je weeën aan het krijgen bent ? ) 🫣😅
8 dagen geleden
Na gisteren staat hij hier in de auto omdat ik alles mee had al naar het ziekenhuis, maar normaal als je water breekt heb je nog een 2-3u (zei de vroedvrouw) voor je naar het ziekenhuis moet. Je zou nog langs thuis kunnen gaan, dat is maar waar je je het best mee voelt denk ik.
8 dagen geleden
Reactie op shaniarobeyns
Ik heb mijn koffertje gemaakt de vroedvrouw zei dat die op 34 weken zeker w ...
Als je wilt stuur ik je wel het papier even door ? Zou hem in jou situatie wel in de auto zetten 😂
8 dagen geleden
Reactie op shaniarobeyns
Ik heb mijn koffertje gemaakt de vroedvrouw zei dat die op 34 weken zeker w ...
Ahja die staat hier al lang klaar met inderdaad een boekje van benodigdheden van het ziekenhuis 🙌🏼
Goh dat voel je wel 😂 ik had super veel zeurende pijn en kon geen weg met mezelf. Ben uit m’n bed gekropen en op de grond gaan liggen puffen. Dan ofc ook gebeld naar ziekenhuis & daar werd het bevestigd
8 dagen geleden
Reactie op Sarah_bertels
Ik heb altijd een zak in de auto mee met spulletjes die ik vooral tijdens d ...
Mag ik even vragen wat die spulletjes apart dan mogen zijn?
Ik ben hier namelijk erg onzeker over. M’n vluchtkoffer is zo goed als klaar maar die staat nog naast m’n bed voor als er me nog dingen zouden invallen om erbij te doen..
Ik vind dat heel moeilijk !
8 dagen geleden
Reactie op LoreBaby
Ik ben hier nam ...
Ik heb in mijn aparte zak: tshirt waarin ik ga bevallen, pyama die ik achteraf aan wil, 1ste kleertjes baby, snoep 🥹😂, aquarius, makkelijke kledij voor m'n vriend,tablet, opladers, moederboekje, ..
8 dagen geleden
Ik heb die altijd thuis laten staan, nooit meegenomen, je hebt altijd nog wel tijd om deze thuis op te halen. Stel dat je weeen beginnen dan kan het nog uren duren voordat effectief bevalt, niet dat je meteen weeen om de 5 minuten krijgt. Als je water breekt moet je vertrekken naar ziekenhuis maar het is niet dat je dan je koffer niet meer gaat halen, als je water breekt moet je binnen de 24 uur bevallen zijn. Daar gaat het meer om. Ik zou vooral rustig blijven, genieten van je etentje en als het straks begint, rustig vertrekken.
8 dagen geleden
Reactie op LoreBaby
Ik ben hier nam ...
Bij mij is dat als ik me niet vergis want tas staat in de auto 😂: een extra dekentje voor mezelf, bevalkleedje, pyjama, bikini voor moest ik in bad willen, warme sokken, dextro, geboortepakje voor de baby, speentje, drinkfles voor mezelf en alle belangrijke papieren ;) en moest ik thuis zijn als we moeten vertrekken steek ik er ook nog mijn ereader en snackjes bij ☺️