16 Reacties

7 maanden geleden

Ik neem de Smart Vitamins van Insentials 馃槉

7 maanden geleden

Ik nam al een jaar omnibionta pronatal (ben er mee gestart zodra we zeker waren dat we 麓for real麓 gingen proberen) en zet dat nu verder. 馃檪

7 maanden geleden

Ik neem deze

7 maanden geleden

Proficiat met de zwangerschap, btw! 馃グ

7 maanden geleden

Proficiat! Ik neem Folavit DB. Foliumzuur is inderdaad het belangrijkste 馃槉.

7 maanden geleden

Proficiat! 馃グ Ik neem deze op aanraden van mijn gynaecoloog. Dit is een multivitamine waar onderandere foliumzuur inzit en meerdere vitamines, mineralen en omega 3 en 6. Misschien kan je even navragen aan jouw gynaecoloog, welke hij/zij aanraadt 馃槈

7 maanden geleden

Ik neem de mama dag en nacht van vitakruid en daarbij 1x per dag omega-3 en magnesium.

7 maanden geleden

Folavit nam ik al, maar na mijn eerste bloedname stond ik te kort op vit D en vit B12 deze ben ik nu dus nog opgestart. Als je twijfelt zou ik eerst even bloed laten nemen, zo ben je zeker dat je de juiste dingen inneemt! Succes 馃崁

7 maanden geleden

Hey, proficiat! Ik nam al het witte product van foliumzuur. Dit blijf ik sowieso doornemen. Uit de bloedtest kwam een tekort aan vitamine D. Dat neem ik nu ook bij. De gynaecoloog zei dat ik nog geen andere vitamines moest bijnemen. :)

7 maanden geleden

Ik nam eerst de folavit (voor ik zwanger was)

7 maanden geleden

Vanaf mijn positieve test nam ik omnibionta pronatal

7 maanden geleden

En vanaf de bevestiging van mijn eerste bloedtest zou ik in principe de pronatal plus al kunnen genomen hebben, deze neem ik nu intussen ook al

7 maanden geleden

Van waar ben je juist? Want anders zou je mijn omnibionta pronatal mogen hebben... Ik heb echt nog heel veel over

7 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Van waar ben je juist? Want anders zou je mijn omnibionta pronatal mogen he ...
Ik heb ondertussen mijn bloedresultaten en op aanraden van mijn huisarts neem ik nu folavtit 0,4 (je eerste afb) in combinatie met vit d. Al de rest van mijn vitamines lagen wel redelijk goed, dus omnibionta leek voor mijn huisart niet meteen nodig. Super lief van je, dankjewel! 馃グ regio Wommelgem / Antwerpen.

7 maanden geleden

Reactie op Hanaadddd

Ik heb ondertussen mijn bloedresultaten en op aanraden van mijn huisarts n ...
Aah ja altijd de raad van je arts volgen inderdaad! Top! Zolang er foliumzuur in zit is het goed he 馃構

7 maanden geleden

Ik woon in Bekkevoort, Vlaams-Brabant op de grens met Limburg... Mocht ik iemand plezier kunnen doen met de omnibionta pronatal, mag je me altijd sturen!!!