Hi! Gisteren een test genomen en deze was positief 馃ス online lees ik dat foliumzuur belangrijk is in de eerste fase van de zwangerschap. Welke nemen jullie? En welke vitaminen nemen jullie nog?
Proficiat! 馃グ
Ik neem deze op aanraden van mijn gynaecoloog. Dit is een multivitamine waar onderandere foliumzuur inzit en meerdere vitamines, mineralen en omega 3 en 6.
Misschien kan je even navragen aan jouw gynaecoloog, welke hij/zij aanraadt 馃槈
Folavit nam ik al, maar na mijn eerste bloedname stond ik te kort op vit D en vit B12 deze ben ik nu dus nog opgestart. Als je twijfelt zou ik eerst even bloed laten nemen, zo ben je zeker dat je de juiste dingen inneemt! Succes 馃崁
Hey, proficiat!
Ik nam al het witte product van foliumzuur. Dit blijf ik sowieso doornemen. Uit de bloedtest kwam een tekort aan vitamine D. Dat neem ik nu ook bij.
De gynaecoloog zei dat ik nog geen andere vitamines moest bijnemen. :)
Van waar ben je juist? Want anders zou je mijn omnibionta pronatal mogen he ...
Ik heb ondertussen mijn bloedresultaten en op aanraden van mijn huisarts neem ik nu folavtit 0,4 (je eerste afb) in combinatie met vit d. Al de rest van mijn vitamines lagen wel redelijk goed, dus omnibionta leek voor mijn huisart niet meteen nodig. Super lief van je, dankjewel! 馃グ regio Wommelgem / Antwerpen.
Ik woon in Bekkevoort, Vlaams-Brabant op de grens met Limburg... Mocht ik iemand plezier kunnen doen met de omnibionta pronatal, mag je me altijd sturen!!!