32 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Fie_95
Dag Jill, er zat 1 volledige week tussen. Mijn excuses voor het latere antw ...
Spannend verder afwachten op de tweede echo op vrijdag. Ik voel me nog steeds vrij oké! Geen misselijkheid, waar ik enorm blij mee ben 🙏🏻 wel vermoeid en slecht slapen 🙈 hoe gaat het met jou?
7 maanden geleden
Oh die echo´s zijn zo spannend. Ik had zaterdag een eerste vitaliteitsecho op 5w+5. Bij mijn vorige zwangerschap zagen ze op 7w een lege vruchtzak dus ik had superveel stress. Ik heb deze zwangerschap ook regelmatig bloedingen en was er dus niet gerust op. Maar de echo was goed. Ze zagen een vruchtzakje met daarin een dooierzakje. Voor het embryo was het nog te vroeg maar zit wel op schema. Donderdag terug op controle naar Brussel omdat ze op echo wel zagen dat er een bloedklonter in mijn baarmoeder zit en omdat ze willen zien of die groeit. Benieuwd of ze dan het embryo wel kunnen zien... aan de telefoon zeiden ze me dat het waarschijnlijk net wel of net niet zal zijn...
7 maanden geleden
Reactie op Jill_V
Spannend verder afwachten op de tweede echo op vrijdag. Ik voel me nog stee ...
Ooh zo leuk dat je al een 2de echo gaat hebben! Zorgt toch wat een zekere geruststelling! De kwaaltjes die ik ervaar: enorm pijnlijke borsten, staartbeentje dat gevoelig is en het misselijk worden doorheen de dag. Gisteren ook ineens overgegeven omdat ik mijn tandenborstel iets de diep had gestoken,😅 #tandartscontrole