Hey allemaal,
Ik ben momenteel heel pril zwanger (4w en 3d). Momenteel staan alle waarden goed en stijgt mijn HCG ook goed (van 185 naar 433 op 2 dagen). Volgende week ga ik terug voor een eerste echo (check vruchtzakje, nadien van het hartje). Heeft er iemand ervaring met deze vroege echo’s? ☺️ heel spannend en bang afwachten 🙏🏻
Ooh tof! Proficiat! Hoe kom jij zo snel aan een echo? Ik ben voorlopig 4w en 6d. Moet wel deze week opnieuw bloedafname doen om HCG te controlen tov vorige week :)
Dank je ☺️ jij ook! Ik zit in een IVF traject waardoor de opvolging sneller ...
Ooh! Wij hadden ook de gesprekken en waren op de eerste cyclus aan het wachten voor kunstmatige Insiminaties te starten. Maar ineens bleken we zwanger te zijn. Ik mocht direct langsgaan voor bloedafname en dan nu dinsdag een nieuwe bloedafname! 😅
Heel veel succes! Ik duim met jou mee!
Wat fijn voor je dat je zo opgevolgd wordt! Hier natuurlijk zwanger en ook 4 weken 3 dagen. Voorbije donderdag bloedname gehad en was 173. Nu nog 16dagen wachten voor ik naar mijn eerste echo afspraak kan. Toch bange tijden zo lang wachten. Elke dag die onzekerheid maakt me gek 😥
Ja klopt.. twee weken zullen nog nooit zo lang geduurd hebben…
De controle ...
Dat begrijp ik, controlefreak hier ook 😂 het was en blijft een onzeker traject voor ons 🥺 probeer er toch al een beetje voorzichting van te genieten 🤞🏻
Heeel erg moe, elke ochtend wakker om 6uur en lukt me niet altijd om goed o ...
Laten we van het beste uit gaan. En zoals hier al eerder is geschreven, geniet! Ik zit met hetzelfde gevoel en twijfels.. Die ene echo met het horen van een hartje zal ieder van ons doen geruststellen!
Mijn kwaaltjes zijn de pijnlijke boobs en enorm veel stekende lage buikpijn. Bij dat laatste heb ik veel vragen.. Maar we hopen uiteraard op het beste!
Fijne avond 😊
Laten we van het beste uit gaan. En zoals hier al eerder is geschreven, gen ...
Kunnen we twee weken doorspoelen??
Snap inderdaad wel dat je je daarover zorgen over maakt. Misschien zijn het de laatste beetjes van de innesteling? Ik probeer me gerust te stellen zolang ik geen bloed zie 😅
Ik denk in ieder geval aan jullie allemaal! 😘
Kunnen we twee weken doorspoelen??
Snap inderdaad wel dat je je daarover z ...
Zo troost ik mezelf ook 🤣
We hebben een half jaar geleden ons vruchtje moeten laten weghalen. Ik hoop dat we dit maar 1x moeten meemaken. Dus ik ga ervan uit dat het nu goed is 😅
Maar ik tracht ook naar de eerste echo! Zo zo hard 🤣
Ik ben net opgebeld door Brussel. Mijn hcg waarde is van 191 naar 4381 gestegen. Ze klonk enthousiast aan de telefoon dus ik probeer dat enthousiasme vast te houden. 15 april mogen we de ini-mini gaan bewonderen. Ik ga zo hard aftellen en duimen voor een hartje 🤞😍