Ik moet pas voor de eerste keer naar de gynaecoloog maandag 22/4. Voorlopig is het dus wel al bevestigd in mijn bloed dat ik zwanger ben, maar buiten dat ik zere borsten heb vind het allemaal nog wat onwerkelijk. Zijn er nog mensen die dit voelden zolang ze niet naar de gynaecoloog zijn geweest? Ik hoop vooral dat het snel maandag is, zodat ik wat meer zekerheid en info heb.
Gek dat dit bericht nu binnenkomt, want was er net over aan het praten met een vriendin. 🙈 Behalve die 2 streepjes op de test en een cijfer dat op papier aantoont dat ik zwanger ben, heb je geen “bewijs” ofzo. Het voelt dus ook hier heel vaak onwerkelijk aan. Los van de onwerkelijkheid is er toch ook een groot gevoel van onzekerheid: “is alles wel oke?”.
Helemaal hetzelfde gevoel. Maandag ook eerste echo. Ik denk continu het ergste: zal het hartje wel kloppen? Of heb ik een mola zwangerschap? Ik probeer nog niet te gelukkig te zijn om niet teleurgesteld te worden.
Hey dames, zelf 6w5d en al twee keer bij de gynaecoloog geweest door een voorgaande buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik ben de hele dag kotsmisselijk en heb nog een reeks kwaaltjes, maar vind het persoonlijk nog steeds onwerkelijk 🙈. Ik kan het idee nog steeds niet goed bevatten. En die onzekerheid zal denk ik nu en dan nog wel opduiken, voor mezelf toch. Ik voel me ook zeer voorzichtig blij.
Ik vind dat zo laat, dat je dan pas mag gaan voor de eerste keer naar de gy ...
Mijn echo is ook pas gepland voor 13/5, dan zou ik 8w5d zijn. Omdat ik dat zelf ook heel laat vond, toch maar een afspraak gemaakt bij de vroedvrouwenpraktijk in de buurt. Maandag doen ze daar (hopelijk) een eerste echo.
Ik had ook helemaal hetzelfde! Ook amper symptomen en dan wacht je toch altijd bang af... Ik had in december een miskraam gehad en dat maakte het nog moeilijker.
Wij zijn vorige week bij de gynaecoloog geweest en alles was in orde! Goed kloppend hartje mooie echo. En dan begin ik nu al licht te stressen voor volgende echo 🫣
Ik ga morgen (25/04) voor de eerste gynaecoloog. Die afspraak had ik 3 maand geleden gemaakt omdat ik nog eens een 'algemene controle' wou. Heb afgelopen zondag (21/04) voor het eerst positief getest dus het komt nu allemaal zo mooi uit! Ik merk dat ik ook nog voorzichtig blij ben om teleurstelling te voorkomen en het besef dat het dus wel echt zo is, is er ook nog niet de volle 100% 😅