10 Reacties
19 dagen geleden
Hoi Laurah!
Ik vond dit ook suuuuupermoeilijk en ben er van overtuigd dat het nog zal veranderen eens t in gebruik wordt genomen, als ik voel wat t efficiëntste is, maar voorlopig heb ik er dit van gemaakt…
Bovenaan staat een mandje met luiers, luierzalf en vochtige doekjes, op de schapjes staat eerst wasgel en hydrofiele doeken, tweede schapje zijn rompertjes en op t derde schapje staan kousjes.
Binnenin de commode heb ik handdoeken, pyjama’s en ook overtrekken voor op t bed en ververskussen ☺️
19 dagen geleden
Hey,
Ik vond dit ook moeilijk maar eenmaal we eraan begonnen leek het wel logischer te worden.
Bovenaan:
Verzorgingskussen (hoes is niet nodig voor dit type), pakje natte doekjes, fysiologisch serum, steriele doekjes, ontsmettingsmiddel, thermometer, kleine tetradoekjes en luierzalf.
Op het schap: voorraad pampers en natte doekjes, bakje met enkele reserve rompers, reserve outfitje, mutsje, kousjes en krabwantjes. Achteraan staat nog een wasmandje voor de eventuele vuile was en enkele benodigheden voor borstvoeding zoals tepelcompressen. We gebruiken de keukenvuilbak als luieremmer.
Vanwaar ik de foto nam staat er achter mij ook nog een mandje met wat grotere tetradoeken en een speeltje.
Wij hebben boven in de badkamer een 2de verzorgingstafel. Hier liggen grote tetradoeken, badolie en babyolie, wasdoekjes en kleine tetradoekjes voor het badje te kunnen geven.
Baby slaapt ‘s nacht op onze kamer dus hier heb ik een rolkarretje met dezelfde spulletjes als beneden dat ik ook kan meenemen naar de badkamer als we daar zouden verschonen/badje geven. Snachts verschoon ik in de cosleeper zelf.
Waarschijnlijk passen we de inrichting nog een paar keer aan als ons zoontje er echt is maar dit leek een goed begin 😊.
19 dagen geleden
Hier alles in gesloten dozen beneden ivm katten 😂
Aan de zijkant hangen mandjes met daarin doekjes, creme, fysiologisch water. In de schuif steekt vanalles in minivoud en een voorraad doekjes. (Body, sokjes, tetradoek, pamper) zo is het makkelijk te nemen.
Onderaan in de bakken:
Kleertjes, body’s, pyjamas.
Tetradoeken, washandje overtrekjes….
Dekentjes en een doos met speelgoed.
17 dagen geleden
Wij hebben afgelopen maanden beneden een wasruimte met douche opgedaan. Er is een groot werkblad om vb kleren te plooien en het verzorgingskussen krijgt er ook een plekje. Wat er nog niet is en ik ook niet voor me zie: opbergruimte.. Het is beperkt qua ruimte, dus ik wil het optimaal benutten, voor poetsgerief, wasmiddel en babyspullen. Maar ik ben precies op qua keuzes maken en organiseren. We hebben ook nog geen babykamer. Co-sleeper staat wel klaar bij ons.
17 dagen geleden
Reactie op Justine96
Verzorgingstafel beneden:
Verzorgingsproducten, pampers, slabbetjes, tetrad ...
Hoi, vanwaar heb je dat linkse bakje met die vele verdelingen ?