15 Reacties
één maand geleden
Bij ons is dit een box van Mustela en ja opde rekening (Az Alma Eeklo). Zal wel overal beetje hetzelfde zijn, ze zeiden ons wel dat alsje zelf jou verzorgingsproducten meeneemt om ook een thermometer niet te vergeten.(indie box zit ook een thermometer) Je bent niet verplicht omdie box te nemen. Ik ga dit alvast niet doen want uiteindelijk moet je dit zelf ook nog in huis hebben. Geen idee hoeveel het kost maar is misschien goedkoper alsje het zelf koopt. Alvast veel succes verder! 😊
één maand geleden
Reactie op Robbievp
Bij ons is dit een box van Mustela en ja opde rekening (Az Alma Eeklo). Zal ...
Zo als je verzorgingsproducten zelf mee pakt moet er ook thermometer bij zijn. Zijn er nog dingen die je zeker moet meenemen.
En gaat het ziekenhuis die producten gebruiken inplaats van hun producten.
één maand geleden
Reactie op 🥰🥰❤️❤️
Zo als je verzorgingsproducten zelf mee pakt moet er ook thermometer bij zi ...
Zeker genoeg pampers meenemen want die geven ze niet. Ze hebben ook grote maandverbanden voor de vrouwen maar na 3-4dagen verlies je veel minder bloed, waardoor grotere onhandig worden, dus zeiden ze ook om zelf wat kleinere maandverbanden mee te brengen. (Ik had gisteren een rondleiding daarmee dat het nog fris in mijn geheugen zit) Ik denk niet dat ze standaard producten liggen hebben, oftewel die box oftewel jou producten. Dus alsje zelf meeneemt worden jouw producten gebruikt vermoed ik. Alles wat je daar krijgt van maandverbanden etc.. en het is open mag je ze meedoen, want anders gooien ze dit weg.
één maand geleden
Dank je, maar wat zit er dan juist in de box? Of welke producten voorzie je best als je het zelf zou doen?
één maand geleden
Reactie op gebruiker1993
Dank je, maar wat zit er dan juist in de box? Of welke producten voorzie je ...
Ik heb zelf geen idee wat er inde box zit. Moet ik ook nog voor kijken. Is ook mijn eerste baby op komst. Ik denk zeep, shampoo van mustela of zwitsal, zinkzalf, andere zalfjes tegen droge huid, en best niet teveel producten gebruiken, vooral met water denk ik. Anders maken we die natuurlijke huidbarriére kapot.
één maand geleden
Reactie op elighes
Weet iemand of Maria Middelares Gent pampers voorziet voor de baby?
Hey, ik beval daar ook. Je pampers en wegwerpdoekjes zijn op je kamer aanwezig en je kan ook verzorgingsproducten (Mustela) en een thermometer kopen of zelf meebrengen.
Alles staat ook op deze pagina:
https://www.mariamiddelares.be/nl/zorgaanbod/gent-zwangerschap-en-bevalling/bevalling/wat-meebrengen
Heb trouwens nog een tip gekregen onlangs van iemand: als je binnen gaat en ze bieden jou nog een maaltijd aan, zeker ja zeggen. Eenmaal de bevalling echt gestart is gaan al jouw maaltijden naar jouw partner en mag jij in principe niets meer eten (je eigen snacks kan je natuurlijk nog stiekem eten).
één maand geleden
Hoi hoi, ik ben twee jaar geleden bevallen in Jan Palfijn in Merksem (zelfde Ziekenhuisgroep als Middelheim) en ga deze keer weer daar bevalle en daar waren doekjes en luiers (Pampers) voorzien. Ik kreeg daarnaast inderdaad een tasje met producten van Mustela. Hier zat een shampoo, bodycreme, thermometer en dacht zinkzalf in.
één maand geleden
Bij ons was het eigenlijk een volledige toiletzak van Galenco (Sint Augustinus, Wilrijk) de zeep gebruiken we nu 1,5j later nog steeds voor ons dochtertje aangezien je niet veel nodig hebt. Bij ons zat er douchegel, badolie, badschuim en nog iets in maar kan er even niet opkomen.
één maand geleden
Reactie op Laura0212
Hey, ik beval daar ook. Je pampers en wegwerpdoekjes zijn op je kamer aanwe ...
Er is wel een goede reden dat je niet mag eten tijdens de bevalling, stel dat je toch een spoedkeizersende nodig hebt is het gevaarlijk als je maag te vol zit. Want dan kan je door de anesthesie gaan overgeven tijdens de operatie 😉
één maand geleden
Reactie op Laura0212
Ik zou geen volle maaltijd eten, maar 12 uur arbeid zonder nog iets te eten ...
Ik heb zelf 18uur arbeid gehad bij mijn eerste kindje… ik had om 10u ‘‘s ochtends nog iets gegeten maar om 12u binnen in het ziekenhuis en om 14u een klein broodje gegeten en dan tot 7u ‘s ochtends niets meer