4 Reacties
3 maanden geleden
Ik zou inderdaad niet te veel verzorgingsproducte kopen. Mijn eerste zoontje bleek uitslag te krijgen vaan de billendoekjes van het merk pampers.
Ook kregen we verzorgingsproducten cadeau hoewel dit niet op onze lijst stond.
Ik had wel producten van derma eco baby zoals babyolie en zalf voor hij geboren was. Dit gebruik ik nog steeds. Maar het is heel persoonlijk qua producten.
https://www.bol.com/nl/p/derma-baby-pakket-compleet-shampoo-lichaam-billenzalf-creme-olie/9200000086081266?referrer=socialshare_pdp_androidapp
3 maanden geleden
Ik heb ook eens gelezen dat bepaalde Matrasbeschermers worden afgeraden omdat ze niet lucht doorlaatbaar zijn. Je zou het zelf eens tegen je gezicht moeten houden en proberen te ademen.
Ik had wel een tetradoek onder zijn hoofdje liggen. Strak ingestopt aan de zijkanten van zijn bedje. Mijn zoontje gaf altijd veel melk terug.
3 maanden geleden
Van medicatie weet ik nog niks. Maar van verzorgingsproducten hebben we Zwitsal en Kruitvat merk en naïf en Johnson’s en mustela maar geen grote. Gewoon kleintjes dat we eerst kunnen zien wat de baby liefst heeft.
Hebben zoveel omdat het ons eerste kindje is en weten totaal niet welke. Maar natuurlijk hangt het van elke baby af.