6 Reacties
8 uur geleden
Op mijn lijst van speelgoed staat er:
- Iets voor tummytime. Bij mij is dit de croco activity knuffel van done by deer en een activity circle van taftoys
- badspeelgoed van mushie, deze is ontworpen om geen schimmel te kweken
- Zo van die die zwart wit/kleur kaartjes (schijnt goed te zijn voor de ontwikkeling) van taftoys
- een buggy boekje van little dutch
- een speelmat van little dutch
- Niet echt speelgoed maar we hebben ook een nachtlampje erop gezet van Liva
5 uur geleden
Ik heb zelf een 2e lijst gemaakt via pakske. (Je hebt nog zulke websites).
Daar kan je zelf een foto trekken van al je 2dehands spullen en de prijs die je betaald hebt erbij zetten. Je duid dan gewoon aan dat je het al in huis hebt, maar zo kunnen mensen bv wel (bij ons dan) het wiegje of de autostoel cadeau geven.
Misschien is dat een idee?
Ik heb dit vooral gedaan omdat bij ons veel mensen graag "iets" geven en dus tegen te gaan dat ze random "rommel" beginnen kopen 😅
5 uur geleden
Verder heb ik alle producten van Naïf opt lijstje gezet, dikwijls maal 2 want dat geraakt echt wel op en blijft ook goed als je het niet open maakt.
Ook muschie badspeelgoed zoals al eerder aangegeven.
Mooie voorleesboeken misschien?
Denk bv aan een leuke speelmat die afwasbaar is?
Abonnement voor de zoo, cadeaubon voor een geboorte/moedermelk juweel, bon voor de babyspa, massage na de bevalling voor jou, cadeaubons van een fotografe voor een fotoshoot/newbornshoot .... (via bv pakske zoals ik zei kan je die links allemaal toevoegen)
Ben maar luidop aant denken.
Vriendin van mij had zelfs bons voor kraamkost op haar lijst staan (van de slager op de hoek) zodat ze niet moest koken 😂 dat doen wij nu niet direct maar het zijn maar ideetjes.
5 uur geleden
Ik heb weer info gevraagd aan m’n beste vriendin chatGPT & daarbij heb ik een keuze gemaakt voor verzorgingsproducten voor zwitsal (omdat wij zelf geen gevoelige huid hebben & deze blijkbaar ook al meer op allergieën en neutraliteit ingespeeld zijn. + prijs kwaliteit heel goed)
Wij hebben deze in bulk besteld op plein.be
Verschiet niet: €139 KORTING!
dus wel een aanrader :)
5 uur geleden
Ook een eerder beperkt lijstje hier.
Wij hebben bijtspeeltjes, knuffel + reserve, gewone speeltjes (rammelaar, Sophie de giraf, …), slabbetjes, kwijlsjaaltjes, play&go speelkleed/opbergzak, en babyboekjes (Oog appel en Wee Gallery) op ons lijstje staan.
Ook alles om te starten met vaste voeding (bordjes, kommetjes, lepels, …). Het meeste is van Mushie.
Wat accessoires nog voor de reiswieg (aeromoov) zoals een zonnescherm en muggennet. En een aeromoov air layer voor in de autostoel (na wat reviews gelezen te hebben op het forum hier). Zal pas voor volgende zomer nodig zijn.
En ook badspeeltjes van Mushie 😊
Qua verzorging hebben we enkel een nagelschaartje, vingertandenborstel, en een badthermometer op de lijst staan.