19 Reacties

vor 2 Monaten

Naïf is beter, natuurlijker. Mustela is heel commercieel en Zwitsal heel geparfumeerd.

vor 2 Monaten

▪️Zwitsal ▪️ Kruitvat merk ▪️naïf ▪️Johnson’s ▪️mustela Hebben wij allemaal gekocht: Want weten dat dit goede merken zijn. We hebben kleine flesjes gekocht omdat we nog niet weten welke de baby goed kan verdragen.

vor 2 Monaten

Wij hebben naif gekocht! Via de box van kruidvat (bonnenboekje) heb je een product aan -50% , vaak ook in solden in winkels. ☺️

vor 2 Monaten

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

▪️Zwitsal ▪️ Kruitvat merk ▪️naïf ▪️Johnson’s ▪️mustela Hebben wij all ...
Waar heb je ze gekocht? :)

vor 2 Monaten

Reactie op julie1998

Wij hebben naif gekocht! Via de box van kruidvat (bonnenboekje) heb je een ...
Aaaaah zal eens in’t boekje kijken! Thanks voor de tip :)

vor 2 Monaten

Reactie op Justine96

Waar heb je ze gekocht? :)
Vooral op bol.com Buiten Kruitvat merk in de winkel zelf en Zwitsal. Naïf zelf niet gekocht maar kan je in kruitvat ook vinden en op bol.com of hun eigen website ook, krijg je info er ook bij.

vor 2 Monaten

Ik heb nu producten van weleda gekocht. In de maand september 20% korting in de Biovita. Aangezien ik zelf ook wel graag de producten van Weleda gebruik.

vor 2 Monaten

Reactie op Laurah5

Ik heb nu producten van weleda gekocht. In de maand september 20% korting i ...
Dit is een heel goed merk. Effe een vraagje die borstvoeding thee van weleda weet jij of die goed werken.

vor 2 Monaten

Wij hadden alles van Mustela, maar ons zoontje reageerde helaas op deze producten. Zwitsal vind ik echt zaaaalig van geur, maar zit ook wel redelijk wat parfum (en helaas ook andere rommel) in. Ik ben daarom volledig overgeschakeld naar Naïf. Ze maken gebruik van natuurlijke ingrediënten en bevatten geen microplastics of parfum, maar, ruiken wel heel aangenaam. Momenteel is er ook een 1+1 actie en 20% korting op een baby starterset. Ik gebruik de producten nu ook tijdens de zwangerschap voor mezelf en ben echt heel tevreden! 😍🤗

vor 2 Monaten

Bij beide kindjes groot fan van Naïf en Mustela. Nu hopen dat baby #3 er ook goed op gaat reageren. Zwitsal vind ik heerlijk qua geur maar er zit veel in.. heb wel de mist gekocht en die spuit ik dan enkel op de kleertjes. ☺️

vor 2 Monaten

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Dit is een heel goed merk. Effe een vraagje die borstvoeding thee van weled ...
Deze dronk ik bij de vorige twee kinderen, geen problemen met mijn productie gehad. Maar of het daar van komt, kan ik niet zeggen :)

vor 2 Monaten

Hier weleda omdat deze goed zijn voor het milieu alsook voor de baby, zit geen rommel in. Af en toe Naïef.

vor 2 Monaten

Heb alles eens uitgezocht via chatgpt ook & prijs kwaliteit kwam zwitsal er het best uit als je niet ecologisch aangelegd bent & je kindje een normale huid heeft & mustela voor een gevoelige huid. Weleda is ook heel goed, maar wel veel duurder. Lang leve een mama to be die thuis zit en niets beters te doen heeft hahahaha Dus wij hebben uiteindelijk gekozen voor zwitsal & ben dan eens alle sites gaan afzoeken, waardoor ik reuze kortingen gespot heb op plein.nl ! Gouden tip dus voor de mama’s die ook voor zwitsal willen gaan 💗 Je hebt er ook al ph vriendelijke producten in & sensitive care

vor 2 Monaten

Reactie op Justine96

Heb alles eens uitgezocht via chatgpt ook & prijs kwaliteit kwam zwitsa ...
Wij gaan voor Naïf, maar beiden ook een gevoelige huid en op zich ben ik wel fan van hun verhaal en producten. Trouwens als je op de yuka app zou kijken dan krijgen de meeste producten van zwitsal dezelfde excellent-score als de producten van Naïf en Weleda. Dus daarvoor hoef je het zeker niet te laten. Er zit gewoon wat meer parfum in. Enkel de bodymist en bodylotion zou ik links laten liggen. Daar zitten (potentiële) hormoonverstoorders in. Op de Belgische markt worden producten voor baby’s enorm streng gereguleerd. Dus de meeste dingen gaan echt wel goed zijn en eerder afhangen van persoonlijk voorkeur en huidgevoeligheid. Enkel mocht je dingen uit China ofzo bestellen zou ik opletten 😅

vor 2 Monaten

Reactie op 88eefje88

Deze dronk ik bij de vorige twee kinderen, geen problemen met mijn producti ...
Oké super dan kan ik ook proberen. Wss helpt het wat.

vor 2 Monaten

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Dit is een heel goed merk. Effe een vraagje die borstvoeding thee van weled ...
Ik heb geen ervaring ermee. Maar weet dat veel van me klanten (op me vorig werk) erachter kwamen!

vor 2 Monaten

Reactie op Laura0212

Wij gaan voor Naïf, maar beiden ook een gevoelige huid en op zich ben ik we ...
Ja volgens chatgpt was dag inderdaad ook zo :) heb die olie enz inderdaad niet gekocht en zoveel als mogelijk de zeepvrije & sensitieve dingen. 🙌🏼😇

vor 2 Monaten

Tip voor de acties rond alle verzorgingsproducten van baby’s: https://www.luieraanbiedingen.net/vergelijken/ (je kan bovenaan in de balk de categorie aanpassen voor de andere acties)

vor 2 Monaten

Ik kreeg de tip mee om Uriage te gaan gebruiken. 🤷🏽‍♀️ Al zal ik vermoedelijk ook wel Naïf in huis halen! 🙈