15 Reacties
4 maanden geleden
Op je foto is het eig niet duidelijk, ik zou er toch echt wel vanuit gaan dat het een meisje is🫠.. ik heb het voorgehad in de omgekeerde richting, mijn zoontje leek echt enorm op een meisje, hij is overduidelijk een jongetje (op 16w super goed te zien!!) navelstreng zat er tussen bij de eerste bepaling
4 maanden geleden
Reactie op Tiara-27
Heb je geen Nipt test gedaan?
Misschien is zij van Nederland, daar doen ze geen geslachtsbepaling met de NIPT. 🙂
Los daarvan, lijkt een 20w echo me duidelijker dan eentje op 14 weken. De kans lijkt groter dat het dan een meisje is, aangezien de 20w echo echt uitgebreid is. 😅
Kan je de beelden nergens online vinden in een databank? Alle echo´s die ik laat maken in het ziekenhuis bij mijn gynaecoloog, staan ook online. Maar als je in Nederland woont, is dit misschien helemaal anders.
4 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Op je foto is het eig niet duidelijk, ik zou er toch echt wel vanuit gaan d ...
Ik heb tijdens de 20 wekn niet kunnen meekijken, heeft mij niet getoond wat ik echt jammer vondt 🙃 anders kon ik mee beetje kijken haha hb twee dochters vandaar beetje ervaring zeg maar 🤣 maar moet zeggen dat het niet zo uitstak bij hun twee als met de deze en het zijn ook geen lijnen
4 maanden geleden
Reactie op MalikaD
Ik woon in Rusland. En hier zijn echo’s en van die genetische analyses heel ...
Ik las in je reactie dat het € 400 kost. 🫣😵
Vind het ook heel jammer dat je ze niet hebben laten meekijken naar de echo, dat zou me zo´n verdriet doen. Voor hetzelfde geld zit ze naar een YouTube video te kijken. 😂 Hopelijk mag je bij de volgende echo meekijken en is het duidelijker wat het geslacht is.
Alleszins hoop ik oprecht dat jullie kindje in de eerste plaats gezond en wel ter wereld komt in december; met of zonder piemeltje. 😊💕
4 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Ik las in je reactie dat het € 400 kost. 🫣😵
Vind het ook heel jammer da ...
Ja da vondt ik ook, zat hele tijd te wachten tt ze het filmpje zou draaien naar mij maar niks 🙃 en was zelf verlegen om het te vragen “wat eigenlijk echt stom is van me” het is allemaal heel vreemd hier ze hebben mij een week ook voorruit gezet terwijl ik exact mijn cyclus weet en heb ovulatie test gebruikt. Dus vandaar mijn ongeloof een beetje allemaal met alles 😅 dankjee super lief van je!💖 wens het jullie allemaal ook oprecht 💋