8 Reacties
één maand geleden
Ik word ook niet vervangen. Mijn werk wordt verdeeld over de andere collega's (verschrikkelijk)
Ik heb ook momenteel ruzie met de collega die mijn hoofdtaak moet uitvoeren en dit bezorgd mij ook veel stress. Hetgeen wat voor mij heeft geholpen om opleiding te geven is handleidingen maken en op basis daarvan uitleg te geven. Maar dat moet natuurlijk mogelijk zijn.. Misschien dat het wel kan helpen om al een lijst te maken met evt. een kort stappenplan?
één maand geleden
Mijn collega’s zullen mijn werk overnemen, maar die zijn over het algemeen wel redelijk up to date. Wat ik zou doen is in de tussentijd al een samenvatting / stappenplannen / … maken ter voorbereiding en deze dan aan je vervanger geven. Als je hem/haar dan laat meevolgen, steeds refereren naar je notities.
één maand geleden
Ik werk in een winkel, dus sowieso wordt mijn werk verdeeld tussen mijn collega's. Misschien dat men een interim tijdelijk aanneemt. Maar ik ben hier niet van op de hoogte want ben al van september al thuis.
één maand geleden
Reactie op SaraDL
Ik word ook niet vervangen. Mijn werk wordt verdeeld over de andere collega ...
Oeie amai dat is ook niet zo ideaal pff.. hopelijk kan je soms wat thuiswerken?
Handleidingen maken is wel een goed idee, want nu is het zo wat chaotisch in mijn hoofd hoe het aan te pakken waardoor ik stress krijg. Dankje voor de tip!
één maand geleden
Reactie op Tab_95
Oeie amai dat is ook niet zo ideaal pff.. hopelijk kan je soms wat thuiswer ...
Chaos in het hoofd snap ik volledig! Voor handleidingen te maken : ik doe dit gaandeweg als ik bezig ben met die taak :) veel succes! Mag helaas niet thuiswerken maar vanaf volgende maand werk ik maar 3 dagen per week meer en in december stop ik
Ik kan dus gelukkig aftellen :-)