Here I am, …again 🤣
Ik begin binnen 2 weken aan mijn 3e trimester en ik ben zó enorm moe. Die vermoeidheid gaat precies maar niet weg en is naar mijn mening alleen maar erger geworden. De “fitheid” en “energie” waar ze over spreken na je 1e trimester heb ik nog nergens tegengekomen 😅
Kan iemand zich hierin terugvinden?
Groetjes een oververmoeide babymaker 😘😜
Yes 🙋🏽♀️ overdag extreem moe dat ik gwn inslaap val en als ik dan terug wakker word na een dutje ben ik nog meer vermoeid en energieloos 😫 mijn huishouden doen is echt al te veel bgevraagd. Soms heb ik zo’n angst dat deze vermoeidheid na de zwangerschap nog blijft aanhouden omdat het nu zo eindeloos voelt …
Het hangt bij mij van dag tot dag af. Ik slaap niet meer uren aan een stuk overdag nadat ik thuis kom van het werk in het begin van de zwangerschap. Maar ik doe wel eens een dutje van een uur naargelang hoe moe ik ben. Sowieso slaap ik altijd slecht. Dat is gebleven.
Hier ook nog steeds niet de energie na het eerste trimester gevonden. Ben nog steeds moe, soms nog meer dan vorig trimester. Gelukkig kan ik wel goed slapen, maar helpt niet veel. Beste dagdeel is voor mij de ochtend z'n 3u max 4 na het opstaan. Nadien kosten de makkelijkste dingen veel moeite 😮💨
Hier hetzelfde… ik heb precies altijd 3 slechte nachten en dan 3 goede.. onder de 3 goede draai en keer en ga ik nog altijd veel naar’t wc, maar val ik weer in slaap. Bij de slechte zijn’t slapeloze nachten & uit beide kom ik weer doodop wakker