9 Reacties

4 maanden geleden

Yep! Al de hele zwangerschap. Heb bepaalde dagen dat ik wel wat meer energie heb, maar tis dan precies alsof ik de dag nadien weer moet bekopen dat ik iets extra kon doen.. Ik heb nog nooit zoveel geslapen als de afgelopen 16 weken, en dan loop ik nog zo moe !

4 maanden geleden

19 weken en ik slaap praktisch gans de dag door, 0 energie en als ik iets doe ben ik enorm uitgeput erna tot dat ik zelfs zwart zie voor mn ogen 😅

4 maanden geleden

Ik ben ook constant doodmoe. Ik sta op, maak me klaar en heb dan alweer zin om in bed te kruipen

4 maanden geleden

Same here.. Dit is de reden dat we tot nu toe een vakantie hebben uitgesteld. Ik heb gewoon geen energie om te gaan bezichtigen of wandelen of dergelijke. 🙈

4 maanden geleden

Hier ook! De ene dag tegen de andere maar ik kom de dag nogsteeds niet door zonder dutjes… gisteren middag ging ik een kort dutje doen.. uiteindelijk werd ik 3uur later wakker 🫠

4 maanden geleden

Omg, idem! Ik had zo uitgekeken naar de “nieuwe adem” in het tweede semester.

4 maanden geleden

Same, had men vorige zwangerschap een trage schildklier. Dus moest thyroxine bijnemen. Deze keer zelf gevraagd om schildklier terug te testen. En ja weer te traag dus neem terug sinds 3 dagen thyroxine. Hoop dat het nu gaat verbeteren

4 maanden geleden

Ook bij mij helaas hetzelfde. Ik ben morgen 20 weken en ben nog steeds doodmoe.

4 maanden geleden

Ja, het leek even te beteren op 14w maar ondertussen terug met ups en downs. Sommige dagen energie en zin om vanalles te doen. Dag erop wreekt zich dat dan weer precies. Ik ga ook veeel te laat slapen >.<