Je leest vaak dat de vermoeidheid mindert rond 14weken.
Nu 16 weken en echt zo moe 😞
verlangde naar die extra energie, geen zorgeloze zwangerschap en pittige werkweken gehad dus dat zal ook wel een rol spelen maar toch …
Herkenbaar?
Yep! Al de hele zwangerschap. Heb bepaalde dagen dat ik wel wat meer energie heb, maar tis dan precies alsof ik de dag nadien weer moet bekopen dat ik iets extra kon doen..
Ik heb nog nooit zoveel geslapen als de afgelopen 16 weken, en dan loop ik nog zo moe !
Same here.. Dit is de reden dat we tot nu toe een vakantie hebben uitgesteld. Ik heb gewoon geen energie om te gaan bezichtigen of wandelen of dergelijke. 🙈
Hier ook! De ene dag tegen de andere maar ik kom de dag nogsteeds niet door zonder dutjes… gisteren middag ging ik een kort dutje doen.. uiteindelijk werd ik 3uur later wakker 🫠
Same, had men vorige zwangerschap een trage schildklier. Dus moest thyroxine bijnemen. Deze keer zelf gevraagd om schildklier terug te testen. En ja weer te traag dus neem terug sinds 3 dagen thyroxine. Hoop dat het nu gaat verbeteren
Ja, het leek even te beteren op 14w maar ondertussen terug met ups en downs.
Sommige dagen energie en zin om vanalles te doen. Dag erop wreekt zich dat dan weer precies.
Ik ga ook veeel te laat slapen >.<