7 Reacties
3 maanden geleden
Hey, ik heb dat ook en wil percies alleen maar bij hem zijn.
Gelijk mijn vriend vindt het juist leuker omdat ik aanhankelijker ben tegenover hem.
Is dat bij jou ook zo want dan moet je er niet zoveel zorgen over maken.
Ik denk niet dat je hier veel aan kunt doen want is echt door je hormonen.
3 maanden geleden
Reactie op 🥰🥰❤️❤️
Hey, ik heb dat ook en wil percies alleen maar bij hem zijn.
Gelijk mijn ...
Ik weet niet goed hoe hij zou reageren, maar ik wil liefst van alles gewoon mezelf blijven en elkaar gewoon de vrijheid kunnen blijven gunnen. Ik wil ook constant bij hem zijn, maar tegelijkertijd hebben we beide ook drukke agenda's
3 maanden geleden
Hier hetzelfde! Ik merk dat mijn vriend vaker weg gaat omdat het nu nog kan zonder kindje. En ik vind écht dat hij dit moet doen, want binnenkort zal het toch anders zijn. Maar wanneer ik dan alleen thuis ben, verveel ik me plots en voel ik me soms echt eenzaam. Ik kan dan ook heel moeilijk slapen.
3 maanden geleden
Ik heb het gevoel ook! Als mijn vriend weg is dan wil ik dat hij eigenlijk zo snel mogelijk terug naar huis komt 😅 ben ook bang dat er iets zou gebeuren met hem ofzo! Wij hebben elkaar altijd de nodige ruimte en vrijheid gegeven dus die gedachten die soms oppoppen zijn bizar 😄
3 maanden geleden
Reactie op HanckChar
Exact dit dus ook 🙈 telkens als die lang moet rijden voor het werk ben ik ...
Jaaaa, dit heb ik ook! Allemaal worst case scenario's in mijn hoofd als hij lang in de auto moet zonder mij. Voordien lag ik daar niet wakker van, nu zaag ik dat ik updates wil als hij met zijn vrienden ergens naartoe gaat voor een hele dag of nacht. Gewoon om te weten dat hij nog leeft. 😅
3 maanden geleden
Hey, ik heb dat momenteel ook een stuk erger dan vroeger. Vroeger was het vooral als hij een stuk in de nacht nog uit was 😅. Hij gaat nu ook heel veel naar optredens, “nu het nog kan”. Ik ben er altijd immens mee bezig of hij wel veilig thuis zal komen. We delen momenteel locatie via de gsm, zodat ik kan zien dat hij ‘s nachts nog op de “venue / café” is en niet ergens langs straat ligt 🙈. Want snel antwoorden zit er dan ook absoluut niet in.