6 Reacties
3 maanden geleden
Fysiologisch water voor je neus in plaats van neusspray. Dafalgan mogen we nemen van pijnstilling, is veilig tijdens de zwangerschap, voor je hoofdpijn. En rusten 😊
Verder denk ik niet dat je er veel wijzer van wordt of je je nu test voor covid of niet. Er zijn weer veel positieve natuurlijk maar de behandeling is niet anders of je het nu weet of niet 😅
3 maanden geleden
Ik ben zo super ziek geworden van de ventilator 's nachts op mij te richten. Airco en ventilator drogen je slijmvliezen uit en daardoor ben je vatbaarder om ziek te worden, dus dr. Google heeft het niet 100% juist 😉 Nu je zwanger bent raken je slijmvliezen sowieso al sneller geïrriteerd, dus de airco zal wel de boosdoener zijn geweest. Boven een kom met warm water hangen met een handdoek over je hoofd om alles los te stomen helpt, eventueel met druppels eucalyptus in. Veel beterschap!
3 maanden geleden
Mijn neus ziet constant dicht. Het is ook iets met je zwangerschap en gebruik voor mijn neus zoutoplossing want mocht niks anders gebruiken. Zo je moet niet perce testen voor covid.
Maar als je echt stressed erover kan het geen kwaad om te testen.
Maar opzich moet je u geen zorgen maken want is een zwangerschap kwaaltje